• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nepaisant to, kad Barackas Obama savo rinkimų kampanijai sugebėjo surinkti rekordinę pinigų sumą, šių metų kampanija tikrai nesužavėjo JAV televizijų savininkų, kurie tikėjosi atsiriekti didesnę finansinio pyrago dalį.

REKLAMA
REKLAMA

Anot rinkos tyrimų bendrovės „Borrell Associates“, preliminariais skaičiavimais šiemet kandidatai išleido 2,16 mlrd. JAV dolerių. Iš jų apie 2 mlrd. teko tradicinėms žiniasklaidos priemonėms, įskaitant TV ir radiją, tuo tarpu 17,9 mln. išleista reklamai internete.

REKLAMA

„Susumavus duomenis aišku, kad šie rinkimai suteikė nemažai galvos skausmo televizijų bosams, kurie tikėjosi didesnių įplaukų. Kartu jie yra gera žinia interneto verslininkams. Nors interneto reklamai išleista tik 0.8 proc. viso rinkimų biudžeto, ši dalis akivaizdžiai auga ir dar labiau augs ateityje“, - sakė „Borrell Associates“ tyrimų direktorius Kipas Cassino, pažymėjęs, kad internete gerokai aktyvesnis buvo Barackas Obama.

REKLAMA
REKLAMA

Anot rinkos tyrimų bendrovės, maždaug trečdalis (34,3 proc.) interneto biudžeto buvo išleista reklamoms paieškų mechanizmuose, norint pritraukti žmonių į kandidatų interneto tinklalapius.

Didžiausią interneto reklamos biudžeto dalį sudarė garso bei vaizdo reklamos klipai internete. Tam buvo išleista beveik 42 proc. internetui skirtų pinigų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų