Leidėjas Eichborn iškėlė vokiečių reklamos agentūrai užduotį – originaliu būdu pritraukti kuo daugiau vartotojų prie jų stendo Frankfurto knygų mugėje.
Istorija nutyli, kiek ilgai Jung von Matt / Neckar galvojo, kaip tai padaryti, tačiau dažniausiai genialios idėjos gimsta netikėtai. Eichborn logotipas: raudonas antspaudas su musės atvaizdu. Tai ir įkvėpė reklamos kūrėjus tokiam drastiškam sprendimui. Idėjos autoriams teko pagauti 200 riebiausių musių ir prikabinti prie jų „blakes“ t. y. prie kiekvienos musės pritvirtino siūlą su mini skrajute. Reklaminės skrajutės svoris buvo apskaičiuotas taip, kad musės galėtų skraidyti, bet ne aukštai ir kartas nuo karto nutūptų pailsėti ant knygų mugės lankytojų. Toks reklamos būdas suteikė daug gerų emocijų, nežiūrint į tai, kad musė nelaikoma patraukliu vabzdžiu, gal net dažniau - bjauriu ligų nešėju.
Siūlas buvo pritvirtintas vašku ir musės reklaminių skrajučių atsikratė po keliu valandų „darbo“, tačiau atsirado žmonių, kuriuos šokiravo toks vabzdžių išnaudojimo būdas reklamos tikslams.