REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

H&M pelnas per metus išaugo 2,5 karto

Antra pagal dydį Europoje drabužių mažmenininkė „Hennes & Mauritz“ (H&M), turinti parduotuvių tinklą ir Lietuvoje, pranešė grynojo pelno per pirmąjį savo finansinių metų ketvirtį, kuris baigėsi vasario pabaigoje, susižėrusi 2,5 karto daugiau nei prieš metus. Toks rezultatas pranoko analitikų lūkesčius.

Antra pagal dydį Europoje drabužių mažmenininkė „Hennes & Mauritz“ (H&M), turinti parduotuvių tinklą ir Lietuvoje, pranešė grynojo pelno per pirmąjį savo finansinių metų ketvirtį, kuris baigėsi vasario pabaigoje, susižėrusi 2,5 karto daugiau nei prieš metus. Toks rezultatas pranoko analitikų lūkesčius.

REKLAMA

Pasak Švedijos bendrovės pranešimo, grynasis pelnas ūgtelėjo nuo 217 mln. iki 541 mln. Švedijos kronų (47,9 mln. eurų), įplaukoms didėjus 12 proc. iki 54,87 mlrd. kronų (4,86 mlrd. eurų).

1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M taip pat priklauso prekių ženklai COS, „Monki, "& Other Stories“, „Weekday“, ARKET ir „Afound“, buities prekių parduotuvių tinklas „H&M Home“.

Nuo šių metų pradžios bendrovės kapitalizacija padidėjo beveik 7,5 proc. iki apytikriai 202 mlrd. kronų (17,9 mlrd. eurų).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų