… ir pažiūrėti į geriausias 2009 metų reklamas. Geriausias ta prasme, kad tai – Kanų reklamos festivalio laureatai.
O dabar apie reklamą reklamuojančią reklamą:)
Iš pirmo žvilgsnio viskas aišku – kas, kur, kada bus ir kodėl reikia nueiti. Šūkis „Įžiebk savo kūrybiškumą“ turėtų patraukti ne tik reklama besidominčius. Šūkio iliustracija puiki, traukianti akį.
Geras sprendimas, kad penkiuose miestuose ta pati data ir laikas. Sutaupo vietos ir neblaško dėmesio.
Sony Ericsson turėtų būti dėkingi – rėmėjo įtraukimas į bendrą sprendimą vienas geresnių, kokius esu matęs. Gaila, kad savo namų darbų neatliko. Negi negalėjo priderinti savo šūkio prie bendros koncepcijos? Na „make.creative“ or smth. Tada būtų be priekaištų. Net tas jų „Sužibėjimas“ čia skambėtų daug prasmingiau.
O šiaip tai lean – patraukia tuos, kurie gali ateiti. Pasako jiems viską, kad jie taip ir padarytų.
Gero žiūrėjimo.