Socialinių tinklų portalas „Facebook“, siekdamas išgyventi recesiją, Davoso ekonomikos forume pristatė naujovę – galimybę rengti apklausas, kuriose dalyvautų per 150 mln. jo vartotojų iš viso pasaulio.
Tikimasi, kad galimybe rengti apklausas netruks susižavėti daugelis kompanijų, norinčių išgauti informacijos apie savo prekės ženklus.
Apklausas „Facebook“ atliekančios bendrovės galės vartotojus skirstyti pagal įvairius faktorius: amžių, gyvenamąją vietą ir kt. Tiesa, šį žingsnį padaręs „Facebook“ rizikuoja vartotojų būti apskųstas dėl privačios informacijos paviešinimo.
Tačiau jei portalui pavyktų peršokti protestų bangą, ekspertų teigimu, jis iš to galėtų gerokai pasipelnyti. Galimybę atlikti apklausas „Facebook“ jau yra pardavęs bendrovei „AT&T”, įdarbinimo agentūrai „CareerBuilder“ ir kt.
Naująją sistemą Davose „Facebook“ atstovai demonstravo apklausdami 120 tūkst. JAV gyvenančių tinklalapio vartotojų apie tai, ar naujasis Baracko Obamos ekonomikos gaivinimo planas duos norimų rezultatų. Beveik 60 proc. teigė, kad jis nesuveiks.