Remiantis ledų gamintojos „Ingman ledai“ duomenimis, Europos krepšinio čempionato sirgaliai verdančias aistras atšaldė ledais. Rugpjūčio 31 - rugsėjo 15 dienomis „Ingman“ valgomųjų ledų pardavimai išaugo net 118 proc., lyginant su tuo pačiu 2010 metų laikotarpiu.
Kaip teigė „Ingman ledai“ generalinis direktorius Virgilijus Radvilas, ženkliai išaugo kūginių ledų, kurie priskiriami kokybiškų ir brangesnių ledų kategorijai, pardavimai. Šio tipo ledai ypatingai populiarūs daugumoje ES valstybių. Krepšinio sirgaliai iš kitų šalių mielai rinkosi Lietuvoje gerai žinomus „Ingman“ kūginius ledus „Baltija“, „Karališki“ ir „Homemade“, kurių pardavimai minėtu laikotarpiu išaugo net 177 proc. Tuo tarpu lietuviai dažniausiai renkasi ledus vafliniuose puodeliuose. Šių ledų pardavimai Lietuvos rinkoje sudaro 40 proc. visų pardavimų.
„Nors orai sirgalių nelepino džiaugiamės, jog kaitros trūkumas nesutrukdė aistruoliams mėgautis mūsų gaminamais ledais“, - teigia V. Radvilas. Jo nuomone, prie gerų ledų pardavimo rezultatų prisideda ne tik aukšta „Ingman“ ledų kokybė, bet ir Lietuvos žmonių meilė krepšiniui. „Krepšiniu sergame kartu su visa tauta, todėl tai yra dalis mūsų sėkmės recepto“, - įsitikinęs UAB „Ingman ledai“ vadovas.