Tuo metu, kai pasaulis gyvena netikrumo nuotaikomis, kai kiekvieną dieną žiniasklaidoje mirguliuoja grėsmingas junginys „ekonominė krizė“, suklesti kai kurie ne visai įprasti verslo projektai. Vienas jų – naujienų prognozavimo tinklalapis „Hubdub“.
Iki šiol daugiausia JAV populiarus tinklalapis keliasi ir į Europą, kurioje jo lankytojų skaičius pastebimai auga. Štai neseniai jo savininkai pristatė Didžiajai Britanijai skirtą versiją.
„Hubdub“ esmė paprasta – lankytojams pateikiamos naujienos, kurių pasekmes prognozuoja patys internautai. Pavyzdžiui, prie žinutės apie tai, kad naujai išrinkto JAV prezidento B. Obamos energetikos sekretoriumi gali tapti „Terminatorius“ A. Švarcnegeris, balsai pasiskirstę taip: 14 proc. mano, kad taip gali būti, o 86 proc. teigia, kad tai yra neįmanoma.
Tačiau tai dar ne viskas: kiekvienas registruotas tinklalapio narys gauna po 1000 virtualių „Hubdub“ dolerių, kuriuos išleidžia statydamas už vienos ar kitos naujienos prognozes.
„Dabar palankus laikas plėstis, nes žmonės aktyviai ieško nemokamų pramogų, o internetas – puikiausia vieta jas teikti“, - sako projekto kūrėjai.
Beje, naujienos į tinklalapį įdedamos iš tokių šaltinių, kaip „Reuters“ ar „The Independent“, tačiau jas reitinguota patys lankytojai, naudodamiesi tokiomis sistemomis, kaip „Digg“.