V.Blinkevičiūtės įpėdinis R.Dagys šiandien aiškiai apibrėžė neseniai finišavusio viešųjų ryšių konkurso, skirto šeimų PR’ui, tikslus:
Dabar vieni šeimą supranta vienaip, kiti – kitaip. Reikia galų gale sudėlioti visus akcentus ir aiškiai pasakyti, kur yra linijos, nes dabar yra ginčų. Visuomenėje turi atsirasti vienodas požiūris, nes kitaip mes blaškysimės.
Taigi Socialinių reikalų ir darbo ministerija išleis netoli pusės limono tam, kad XXI a. lietuviai galų gale sužinotų, kas yra šeima. Ir kuo ji skiriasi nuo kitų reiškinių gamtoje ir visuomenėje.
Aš tik pastebėčiau, kad noras turėti vieningą visos visuomenės nuomonę vienu ar kitu klausimu daugiau vadintinas ne viešaisiais ryšiais, o propaganda.