• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

 Artėjant euro įvedimo dienai, dažnas susimąsto, ar kitiems metams prasidėjus neteks keisti įpročių apsiperkant maisto prekių parduotuvėse. Prekybos tinklo „IKI“ pirkėjai dėl to gali būti ramūs, nes įvedus eurą ir toliau bus galima apsipirkti išleidžiant mažiau. Parduotuvėse nemažės specialių pasiūlymų, o pamėgusieji privačių prekės ženklų produktus, tokius kaip „IKI“ ir „CENTO“, visuomet ras jų parduotuvių lentynose.

 Artėjant euro įvedimo dienai, dažnas susimąsto, ar kitiems metams prasidėjus neteks keisti įpročių apsiperkant maisto prekių parduotuvėse. Prekybos tinklo „IKI“ pirkėjai dėl to gali būti ramūs, nes įvedus eurą ir toliau bus galima apsipirkti išleidžiant mažiau. Parduotuvėse nemažės specialių pasiūlymų, o pamėgusieji privačių prekės ženklų produktus, tokius kaip „IKI“ ir „CENTO“, visuomet ras jų parduotuvių lentynose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„CENTO“ produktai ir įvedus eurą išliks vieni pigiausių

„CENTO“ produktai daugeliui asocijavosi su lietuviška valiuta. „IKI“ Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis užtikrina, kad „CENTO“, net ir įvedus eurą, išliks „CENTO“ – kokybiški produktai mažesne kaina. „Nors šie produktai ir asocijavosi su lietuviškais centais, jų pavadinimas artimas ir naujai valiutai. Pirkėjai gali būti ramūs: pakeitus lietuviškus centus į euro centus, jų pamėgtų šiuo prekės ženklu pažymėtų produktų kainos ir toliau išliks vienos mažiausių“, – sakė jis.

REKLAMA

Pokyčiai neplanuojami

Privačių prekės ženklų, pavyzdžiui, „CENTO“, produktai visada būna pigesni nei analogiški tos pačios prekių grupės gaminiai žinomais vardais ir spalvingomis etiketėmis. „Prekybos tinklas „IKI“ ir toliau laikysis užsibrėžto tikslo pirkėjams pasiūlyti kokybiškų gaminių mažesne kaina. Įvedus eurą, kaina ir kokybė išlieka vienais svarbiausių šios produktų linijos prioritetų. Taip pat bus vadovaujamasi ta pačia šios prekių linijos rinkodaros strategija“, – pasakojo A.Petraitis.

REKLAMA
REKLAMA

Taigi „CENTO“ produktų pakuotės nebus keičiamos, nebus didinamos reklamos, platinimo, įmantrių pakuočių kūrimo išlaidos. Tad šios prekės išliks pigesnės nei analogiški gerai žinomų prekės ženklų gaminiai.

Dažnai lenkia analogiškų žinomų prekės ženklų produktų pardavimus

„CENTO“ prekės ženklu pažymėti produktai skirti kasdieniam vartojimui ir dėl patrauklios kainos neretai populiarumu lenkia kitus tos pačios kategorijos produktus. „Visada didelės šių prekių pardavimo apimtys rodo, kad pirkėjams vis priimtinesnis šio prekės ženklo produktų kokybės ir kainos santykis. Pastebėjome, kad privačių prekės ženklų produktus renkasi ne tik mažas pajamas gaunantys pirkėjai, bet ir tie pirkėjai, kurie maisto produktams nori išleisti mažiau“, – pasakojo A.Petraitis.

„CENTO“ produktų linijoje – daugiau nei 350 prekių. Tai – kasdieniam vartokinui skirtos būtiniausios prekės visiems prieinama kaina: makaronai, kruopos, ryžiai, dribsniai, miltai, įvairūs sausainiai ir sausi pusryčiai, prieskoniai, riešutai, džiovinti vaisiai. Pirkėjai pamėgo ir saldainius, kavą, arbatą, konservuotus produktus. Lentynose galima rasti ir pieno, duonos produktų, mėsos, žuvies gaminių, šaldytų maisto produktų, įvairių padažų, aliejaus ir net ėdalo augintiniams. Neseniai „CENTO“ asortimentą papildė šaldytos žuvys, vafliukai, bulvių traškučiai ir dar daugiau įvairių prekių. „Pirkėjams sutaupyti įsigyjant šiuos produktus yra lengviau, nes jie moka tik už patį gaminį, o ne už įmantrią jo pakuotę, rinkodarą ar reklamą“, – pabrėžė A.Petraitis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų