Bendrovė „Contagion“ tikisi sukelti naują virusinės rinkodaros populiarumo bangą pristatydama iki šiol nematytą paslaugą – „flash“ technologija sukurtų kompiuterinių žaidimų nuomą.
„Ne paslaptis, kad daugelis bendrovių savo produktų reklamai pakankamai dažnai renkasi kompiuterinius žaidimus, tame tarpe – ir „flashinius“. Tokių, tiesiogiai vartotoją įtraukiančių programų galėtų būti ir daugiau, tačiau žaidimų kūrimas yra brangi paslauga. Todėl mes įmonėms siūlome nuomotis jau sukurtus žaidimus, kas yra gerokai pigiau“, - sakė „Contagion“ vadovas Stuartas Forresteris.
Anot jo, ši paslauga gera ir tuo, kad reklaminiai „flash“ žaidimai nėra ilgaamžiai. Pasibaigus kampanijai jie paprasčiausiai numarinami. Tuo tarpu jo įmonė siūlo standartinius žaidimus, kuriuos kiekvieną kartą galima pritaikyti prie įvairiausių klientų poreikių bei kaskart pateikti naujai.