• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujienų portalas tv3.lt pradeda naują laidų ciklą „Sėkmės raktas“. Turtingiausi šalies žmonės, žinomi verslininkai ir įmonių vadovai dalinsis savo asmenine patirtimi, kaip jiems pasisekė uždirbti pirmąjį milijoną, kaip pavyko pasiekti verslo aukštumų.

Naujienų portalas tv3.lt pradeda naują laidų ciklą „Sėkmės raktas“. Turtingiausi šalies žmonės, žinomi verslininkai ir įmonių vadovai dalinsis savo asmenine patirtimi, kaip jiems pasisekė uždirbti pirmąjį milijoną, kaip pavyko pasiekti verslo aukštumų.

REKLAMA

Verslininkas Arvydas Avulis neslepia, kad pradedant verslą reikėjo labai daug drąsos.

„Mano nuomone, pirmiausia kuriant verslą reikia suvokti, kad rizika yra neišvengiama. Aš, tiesą sakant, net nežinau tokio verslo, kuriame nėra rizikos. Yra labai svarbu, kad žmogus, norint kažko pasiekti versle, žinotų, kad ta rizika yra.

Paprastai sakant, reikia drąsos. Reikia nebijoti padaryti klaidą, reikia nebijoti pralaimėti. Reikia turėti daug valios ir jėgų po nesėkmės, po pralaimėjimo vėl atsistoti ant kojų, vėl dirbti“, - tikino A. Avulis.

„Pergalės mus visada įkvepia, pralaimėjimai mus sužlugdo. Po pralaimėjimų reikia labai daug kovoti ir dirbti, kad vėl galėtum dirbti toliau. Verslas tai nėra lengvas pasivaikščiojimas. Verslas dažnai man primena kovą. Toje kovoje visada laimi tie, kurie yra geriausi“, - įsitikinęs vienas turtingiausių Lietuvos žmonių.

REKLAMA
REKLAMA

Verslininko teigimu, nekilnojamojo turto rinkoje konkurencija yra labai didelė.

„Dabar konkurencijos yra labai daug. Jeigu žvelgtume 20 metų atgal, be abejo, kad buvo visiškai nearti „dirvonai“, buvo visiškas vakuumas. Mes turėjome visiškai kitokią situaciją. Sunkiausia buvo tai, kad mes visi, kurie pradėjome kurti verslą, mes net nežinojome, kaip tai reikia daryti. Darėme daugybę klaidų, dabar net juokinga visa tai prisiminti. <..> Verslo pradžioje labai blaškiausi, nes nežinojau nei ką, nei kaip daryti.

REKLAMA

Norisi daug dirbti, norisi daug daryti, bet nežinai esminių dalykų. Pavyzdžiui, ar yra poreikis. Ar iš tiesų yra pirkėjų, kurie galėtų norėti tavo prekių ar paslaugos. Ar jų yra vienas, du ar trys tūkstančiai. Reikia tai suvokti ir suprasti“, - sako verslininkas.

A. Avulis negaili patarimų tiems, kurie dar tik svajoja apie verslo kūrimą.

„Viskas galbūt yra ženkliai paprasčiau. Visada reikia žiūrėti, koks yra rinkoje poreikis“, - sako jis.

Visą interviu žiūrėkite čia:

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų