Naujoji „Adidas“ kompanijos reklama, kurioje nusifilmavo tokios žvaigždės kaip Lionelis Messi, Davidas Beckhamas ir Katy Perry, siekia parodyti, kad kiekvienas iš mūsų galime tapti panašūs į juos, jei tik dėvėsime jų sportinę aprangą, rašo „The Wall Street Journal“.
Tačiau realybėje yra visai ne taip – nemažos dalies jaunimo, dėvinčio „Adidas“ sportinę aprangą, fizinė būklė toli gražu neatitinka jų sportininkų idealo. Taigi, viena didžiausių sportinės aprangos gamintojų nusprendė ne tik panaikinti visas parduotuves, esančias netoli maisto prekių parduotuvių ar restoranų, tačiau šįkart ketina nutraukti tiekimą ir į prekybos centrus.
„Adidas“ ir jai priklausantys „Reebok“, „Taylor Made“ ir „Rockport“ prekės ženklai daugiau nebenori būti susieti su tualeto valikliais ar konservuotomis pupelėmis. „Adidas“ jau nutraukė tiekimą Vokietijos prekybos centrų tinklui „Real“, o JAV gyventojai negalės įsigyti „Reebok“ prekių „Wal–Mart“ prekybos centruose.
Pasak, „Adidas“ atstovų toks sprendimas iliustruoja kompanijos tikslą koncentruoti savo veiklą ties tiksline grupe, tai yra ties 14–19 metų jaunimu. Analitikai mano, kad tokį kompanijos sprendimą paskatino brangstančios žaliavų kainos, kurios verčia didinti žinomų kompanijų drabužių kainas, o prekybos centrams automatiškai ieškotis pigesnių tiekėjų.
„Kuo pigiau ir kuo didesniu mastu yra parduodama produkcija, tuo prastesnis tampa kompanijos įvaizdis“, – teigė vieno privataus banko analitikas.
Ironiška, bet naujosios „Adidas“ reklamos pavadinimas yra „Adidas“ yra visur“. Akivaizdu, kad taip nėra.