Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Čia yra esmė tame,kad kortelės savininkas yra analizuojamas centriniame įmonės kompiuteryje,yra viskas žinoma apie žmogaus dažniausius pirkinius,jo pomėgius,kokia suma išleidžia,ar jam galima ka nors laimėti loterijoje,psichologiškai apibūdina patį žmogų,įmonė sužino kokių dažniausiai prekių reikia atvežti į ta objekta ir t.t.Vienu žodžiu galima sužinoti net silpniausias žmogaus vietas.
@IR VĖL TAS PATS
Teisingai.
Čia yra esmė tame,kad kortelės savininkas yra analizuojamas centriniame įmonės kompiuteryje,yra viskas žinoma apie žmogaus dažniausius pirkinius,jo pomėgius,kokia suma išleidžia,ar jam galima ka nors laimėti loterijoje,psichologiškai apibūdina patį žmogų,įmonė sužino kokių dažniausiai prekių reikia atvežti į ta objekta ir t.t.Vienu žodžiu galima sužinoti net silpniausias žmogaus vietas.
Jūsų duomenys visi siunčiamų iš PC į VMI o tada pradeda aiškintis šie
Kur Tamsta matei tuos kompetentingus-? kokioje šalyje-?....
O tai yra tokiu durneliu kurie tikrus duomenis raso?
Idomu, kiek Lidl pamokejo uz straipsni...
Pirkėjas klausia kur žiūri organai? Vienų į batus kirų į pasmakrę trečių dairosi į šalis
Galima nusipirkti "ačiū" kortelę tik parašius gimimo datą ir uždėjus ankėtoje parašą ir jokios kitos info nereikia.
Nelabai supratau, jų čia problema ? Straipsnio autorius bandė ieškoti sliekų smėlyje, bet jų taip ir nerado.
Vmi kruopsciai stebi jusu pajamas ir dar kruopsciau islaidas . Patikimiausias budas pirkti , parduoti tai grynais ir jokiu vardu , pavardziu ar adresu . Antraip drakonas apiples 100%.
„Ačiū“ ir kitos kortelės – ne už ačiū: štai ką iš jūsų pasiima prekybos tinklai