„Luminor“ klientų kantrybė vėl bandoma: pranešama apie sutrikimus

„Luminor“ banko klientai nebegalėjo peržiūrėti savo sąskaitų istorijos. Sąskaitų išrašus buvo galima gauti tik už birželio 29 – liepos 2 d., ir pats gavimas užtruko ilgiau nei įprastai, pranešė 15min.

Luminor (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Tiesa, po kiek daugiau nei valandos sutrikimai jau buvo ištaisyti. 

„Šiandien, pirmą mėnesio ir ketvirčio dieną, turime padidėjusias išrašų už ilgesnį laikotarpį iš stambių įmonių užsakymų apimtis. Laikinai, kol sistema apdoroja užklausas, interneto banke apribojome išrašo dienų skaičių iki paskutinių kelių dienų. Kai tik greitaveikos problemos bus išspręstos – apribojimus nuimsime. Atsiprašome už nepatogumus“, – buvo rašoma platiname komentare.

Prieš 17 val. „Luminor“ komunikacijos vadovė Giedrė Bielskytė tv3.lt patvirtino, kad sutrikimai pašalinti.

„Visos mūsų paslaugos veikia įprastai, kurį laiką šiandien banko klientai negalėjo matyti ilgo laikotarpio sąskaitos išrašo. Ši funkcija jau atstatyta“, – rašo ji. 

Dar ne viskas: vyks techniniai darbai

Be visa to, pranešama, kad naktį iš liepos 3 d. (antradienio) į liepos 4 d. (trečiadienį) bus atliekami techniniai darbai, kurių metu veiks ne visos paslaugos.

REKLAMA

„Nuo antradienio 22:00 val. iki trečiadienio 00:05 val. buvusio DNB banko klientams nebus galimybės naudotis interneto banku, mobiliuoju banku bei sumokėti už prekes ir paslaugas elektroninėse parduotuvėse, neveiks SMS paslauga ir nebus siunčiamos SMS žinutės su papildomais saugumo kodais, kurie naudojami atsiskaitant elektroninėse parduotuvėse, pažymėtose „Verified by Visa“ bei „MasterCard SecureCode“ programų logotipais.

Atsiskaityti mokėjimo kortelėmis kitose parduotuvėse, pasiimti ar įnešti grynuosius pinigus bankomatuose galėsite įprasta tvarka“, – pranešama klientams.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų