10 automobilių, kurių parduoti nevertėtų – ateityje jie brangs

Pirkite pigiai, parduokite brangiai. Tai – gyvenimo šūkis, kuriuo vadovaujasi kiekvienas biržos makleris, nekilnojamojo turto agentas ar automobilių pardavėjas. Galima teigti, kad naudotų automobilių rinka veikia taip pat, todėl nenuostabu, kad automobiliai gali būti laikomi gera investicija.

Automobilių istorijos patikros platformos carVertical ekspertai pažymi, kad automobilių kolekcionavimas gali pareikalauti didelių investicijų. Todėl platformos išanalizavę šūsnį duomenų, atrinko dešimt automobilių, kurių neturėtumėte parduoti dėl gerokai išaugusios vertės. Specialistai pataria, jeigu vienas iš šių automobilių stovi jūsų garaže – kol kas negalvokite apie jų pardavimą.

Anot jų, investicija į automobilius daug kam skamba nepagrįstai ar rizikingai, tačiau šie ir kiti pavyzdžiai rodo, kad automobiliai po kelių metų gali atnešti džiuginančią grąžą.

„Alfa Romeo GTV“ (1993–2004)

Visuomet drąsių ir neįprastų sprendimų nepabūgę „Alfa Romeo“ specialistai savo požiūrį į dizainą tik dar kartą patvirtino su 1990-ųjų pradžioje debiutavusia „Alfa Romeo GTV“.

Kaip ir dauguma to laikmečio kupė automobilių, „Alfa Romeo GTV“ buvo komplektuojamas su keturių arba šešių cilindrų benzininiais varikliais. Nors keturių cilindrų varikliai visuomet pasižymėdavo eiklumu, tačiau pati vertingiausia „GTV“ versija visuomet buvo ir bus su garsiuoju „Busso“ 6 cilindrų agregatu.

Vizitine „Alfa Romeo“ automobilių kortele tapęs variklis lemia, kad „Alfa Romeo GTV“ kaina auga. Nors, kaip ir dauguma itališkų automobilių, jų vertė auga ne tokiais sparčiais tempais kaip analogų iš Vokietijos, tačiau netolimoje ateityje kruopščiai prižiūrėti egzemplioriai kainuos daugiau nei 30 tūkst. eurų.

Remiantis carVertical transporto priemonių istorijos patikros duomenimis, 29 proc. šių automobilių turėjo įvairių defektų, kurie galėjo turi įtakos „Alfa Romeo GTV“ veikimui.

„Audi V8“ (1988–1993)

Dar prieš pasirodant „Audi A8“ sedanui, bendrovės vėliavnešiu, nors ir ganėtinai trumpai, buvo „Audi V8“.

Penkerius metus gamintas automobilis V8 vardu buvo pavadintas ne veltui. Ištaigingas sedanas buvo komplektuojamas tik su išskirtiniais V8 tipo varikliais, kurie anuomet tokio tipo automobiliams suteikdavo prestižo.

Vertinant „Audi V8“ pagal 7 serijos BMW ar S klasės „Mercedes-Benz“ standartus, „Audi“ alternatyva nėra tokia įspūdinga, bet ji yra svarbi dėl kitų priežasčių. „Audi V8“ paklojo pamatus gamintojui, kurį matome dabar, kaip aukštesnės klasės automobilių kūrėją, kuris laikomas visaverčiu BMW ir „Mercedes-Benz“ konkurentu.

Remiantis carVertical transporto priemonių istorijos ataskaitomis, 9,09 proc. patikrintų modelių turi defektų, o 18,20 proc. patikrintų automobilių buvo su padirbta rida.

REKLAMA

„BMW 540i“ (1992–1996)

5 serijos daugelį dešimtmečių buvo aukštesnės klasės sedanų klasės priešakyje, tačiau „E34“ kartos modelis sugeba užimti tarpinę poziciją tarp gerokai senesnio ir brangesnio „E24“ ir tarp dar visų nutašyto, slyvos pravarde praminto „E39“.

8 cilindrų variklį turėjusi modifikacija buvo gaminama vos keletą metų. Dėl šios priežasties, Europoje ir Jungtinėse Valstijose, ši modifikacija sutinkama gerokai rečiau nei „BMW M5“. O ir 8 cilindrų variklio galia buvo tik truputį mažesnė už tos, kurią naudojo „BMW M5“. Vis dėlto, pati geriausia šio modelio savybė – kaina. Jeigu „BMW M5“ vertė išaugo iki neregėtų aukštumų, „540i“ dabar kainuoja kelis kartus mažiau ir tuo turėtumėte pasinaudoti.

„Jaguar XK8“ (1996–2006)

„XK“ raidėmis pažymėti modeliai „Jaguar“ markės gerbėjams visuomet simbolizavo sportiškumą, eleganciją ir stulbinantį komfortą, kuomet reikėdavo įveikti tūkstančius kilometrų. Pavyzdžiui, iš Londono nuvykti į Nicą.

Dešimtame dešimtmetyje debiutavęs Jaguar XK buvo siūlomas su kupė arba kabrioleto kėbulu. Modeliai gavo skirtingo pajėgumo variklius ir komforto įrangą, kuri džiugindavo kiekvieną „XK“ vairuotoją. Dabar siekdami įsigyti gerai išlaikytą, prižiūrėtą egzempliorių, pasiruoškite bent jau 15 tūkst.–20 tūkst. eurų siekiančioms išlaidoms. Tuo metu automobilių entuziastų geidžiamos „Jaguar XK-R“ – dar brangesnės.

Vis dėlto, remiantis carVertical automobilių istorijos ataskaitomis, 29 proc. šių modelių turėjo įvairių trūkumų, o 18,20 proc. patikrintų egzempliorių turėjo suklastotą ridą.

„Land Rover Defender“ (Series I, Series II)

Absoliučiai elementari konstrukcija ir gebėjimas įveikti bet kokią įmanomą kliūtį padėjo „Land Rover Defender“ užsitarnauti pravažaus visureigio statusą.

Per kelis dešimtmečius „Land Rover“ sugebėjo įdiegti ne vieną naujovę, suteikti automobiliui daugiau komforto, tačiau spartietiškas charakteris niekur nedingo. Anaiptol. Šiandien „Series I“ ir „Series II“ automobilių vertė galėtų nustebinti ne vieną. Pavyzdžiui, gerų ir blogų dienų mačiusių visureigių vertė siekia 10 tūkst.–15 tūkst. Eurų. O restauracijos procesą praėjusių egzempliorių vertė labai dažnai perkopia ir 30 tūkst. eurų ribą. Taigi, ūkyje tokio visureigio eksploatuoti nebeapsimoka – jie pelningiau dirba tiesiog gerai prižiūrimi.

REKLAMA

Remiantis carVertical transporto priemonių istorijos patikros duomenimis, 15,11 proc. šių modelių turėjo įvairių gedimų, o 2,22 proc. modelių rida buvo suklastota.

„Mercedes-Benz“ E300, E320, E420 (1992–1996)

„Mercedes-Benz per ganėtinai ilgai trukusi gamybos laikotarpį į kelią išleido daugiau nei 2mln. „W124“ automobilių. Vieni savo gyvenimą baigė savartyne, kiti dar demonstruoja gyvybės ženklus dirbdami taksi, tačiau skrupulingai prižiūrėti egzemplioriai šiandien kainuoja solidžią sumą.

Be abejonės, pačios vertingiausios „W124“ automobilių versijos buvo žymimos „500 E“ arba „E 500“ (priklausomai nuo gamybos metų), tačiau keliais laipteliais žemiau esančios „E300“, „E320“ ir E420“ turi didžiulio potencialo tapti automobiliais, dėl kurių ateityje grumsis ne vienas kolekcionierius.

Išanalizavus carVertical automobilių istorijos ataskaitas paaiškėjo, kad 14,3 proc. šių modelių turėjo įvairių defektų, o 5,4 proc. patikrintų modelių buvo su suklastota rida.

„Saab 9000 CS Aero“ (1993–1997)

Saab visuomet buvo „Volvo“ Achilo kulnas. Taip pat pabrėžęs keleivių saugumą, bet tuo pačiu siūlė ir per kraštus trykštančią charizmą bei neeilinius variklius su turbokompresoriais. Būtent pastarieji buvo greitesnių ir miklesnių „Saab“ modelių vizitinė kortelė.

„Saab 9000 CS Aero“ – ne šiaip dar viena vidutinės klasės sedano modifikacija. Ji buvo pradėta gaminti ganėtinai vėlai ir paskutiniais gamybos metais buvo laikoma „Saab 9000“ modelių gamos flagmanu.

Kaip ir buvo galima tikėtis, šiandien „Saab 9000 CS Aero“ versija yra reta. Nors gamintojas neskelbia, kiek šių modifikacijų pagaminta, tačiau jos retumą patvirtina parduodamų egzempliorių kiekis visoje Europoje.

carVertical automobilių istorijos ataskaitų analizė parodė, kad 7,69 proc. šių modelių turėjo didesnių ar mažesnių defektų.

„Toyota Land Cruiser“ (J80, J100)

Legendos ir įvairios istorijos apie „Toyota“ automobilius atsirado ne iš bendrovės atstovų lūpų, o iš šios markės savininkų, kurie iki šiol sako, kad „Toyota Land Cruiser“ – vienas geriausių visų laikų visureigių.

REKLAMA

„J80“ ir „J100“ kartos modeliai – tarsi žiūrėtum į vyresnįjį ir jaunesnįjį brolį, kuriuos teskiria 8 metai. Būtent tiek metų truko „J80“ modelio gamyba, po kurios nutraukimo pasirodė iki šiol keliuose sutinkamas „J100“.

Nors abu modeliai buvo pavadinti tuo pačiu vardu, tačiau technine ir technologine prasme jie turi žymiai daugiau skirtumų nei galite pagalvoti. Jeigu „J80“ sugebėjo suderinti stačiokišką elementarumą ir kasdieninį praktiškumą, „J100“ buvo gerokai prabangesnis, pritaikytas ilgesnėms kelionėms, bet su ne ką mažiau talentingų sugebėjimų išsiropšti iš klampesnės duobės.

Ypatingai platus teigiamų savybių spektras dabar „J80“ ir „J100“ visureigių savininkams leidžia mėgautis ypatingai aukšta išliekamąja verte. Net ir daugiau žygių ir atokiausių pasaulio kampelių matę egzemplioriai gali kainuoti 40 tūkst. eurų. Tačiau tai – išimtys, o ne taisyklė.

carVertical automobilių istorijos ataskaitų analizė parodė, kad 35,81 proc. šių modelių turėjo defektų, o 8,34 proc. patikrintų modelių turėjo suklastotą ridą.

„Volkswagen Corrado VR6“ (1991–1995)

Per pastaruosius keletą dešimtmečių „Volkswagen“ mums padovanojo daug skirtingų, bet ne visuomet pagyrų vertų modelių, tačiau „Volkswagen Corrado VR6“ galėtų būti išimtis.

Išskirtinis dizainas, neeilinio variklio bei pagirtinai subalansuota pakaba privers tik kvestionuoti kodėl tiek mažai žmonių šį automobilį įsigijo dešimto dešimtmečio pradžioje.

„Volkswagen Corrado“ nebuvo toks populiarus kaip „Opel Calibra“, tačiau dabar tai galime laikyti privalumu. Versijų su 6 cilindrų varikliu vertė pastaraisiais metais pradėjo ženkliai augti ir ši tendencija sustiprės artimiausiais metais. Vien dabar gerai išlaikytas „Volkswagen Corrado VR6“ gali atsieiti maždaug 15 tūkst. eurų.

carVertical automobilių istorijos ataskaitų analizė parodė, kad 13,64 proc. šių modelių buvo su defektais, o 4,55 proc. patikrintų modelių rida buvo suklastota.

REKLAMA

„Volvo 740 Turbo“ (1986–1990)

Praktiškumas ir saugumas visuomet buvo „Volvo“ markės automobilių stiprybės, tad kai šios markės specialistai į variklio skyrių įgrūsdavo galingesnį variklį, jie prieš tai įsitikindavo, kad jis nesugadins ganėtinai kruopščiai sudėlioto recepto.

„Volvo 740 Turbo“ – ypatingai populiarios modelių serijos šeimos narys, kuris devintame dešimtmetyje parodė, kad žiovulį keliantis tėčio (arba mamos) automobilis gali kelti ne ką mažiau gerų emocijų negu „Porsche 924“. Būtent dėl universalumo ir sugebėjimo suderinti praktiškumą su džiuginančia dinamika „Volvo 740 Turbo“ yra idealus pavyzdys automobilio, kurio vertė tik augs. Ypač artėjančiais metais.

Išanalizavus carVertical automobilių istorijos ataskaitas paaiškėjo, kad 33,33 proc. šių modelių buvo su defektais, o 8,33 proc. patikrintų modelių rida buvo suklastota.


Rašyti komentarą...
c
carVertical ekspertas
2021-09-17 08:38:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
Šudų dešimtukas. Rado pas ką paklausti carVertical ekspertai. Jie tik pinigus gali paimti, o tikslių duomenų pateikti negali.
Atsakyti
-5

L
Lile
2021-09-17 12:13:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
Jau geriau naudotas ,ji galima sutaisyti,bet ne is europos koks paskenduolis. Paziurekim,kaip galima sutaisyt senus auto,bus kaip nauji ,o paskenduolio problemu nebaigsi taisyt....
Atsakyti
0

N
Na ir
2021-09-17 06:29:51
Pranešti apie netinkamą komentarą
debiliškos šudeksperčių patarimai-neparduokite tų mašinų,kurių ateityje nebereikės,nes statysime ant postomento,kadangi už oro taršumą mokėsime daugiau,nei kainuos šios mašinos.O antra-mes jų neįperkame.Kai ant tokių ,,ekzpertų" laikosi LT, tai ir gyvename subinės gale.
Atsakyti
-1

SKAITYTI KOMENTARUS (17)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų