Išrinkti du geriausi drąsios Lietuvos prekės ženklai.
Ministro Pirmininko Gedimino Kirkilo vadovaujama Įvaizdžio formavimo komisija šiandien išrinko du logotipus, vienodai sėkmingai galinčius tapti Lietuvos prekės ženklu. Šie ženklai bus pristatyti visuomenės ir specialistų diskusijai.
Ženklas turi būti drąsus savo natūra - išsiskirti iš kitų šalių prekių ženklų ir egzistuojančių klišių. Prekės ženklo elementai privalo būti įdomūs ir atspindėti drąsą šiuolaikinio pasaulio kontekste – ryžtingus sprendimus, iniciatyvą ir naujovių diegimą.
Tokia kūrybinė užduotis buvo suformuluota remiantis patvirtinta įvaizdžio koncepcija „Lietuva – drąsi šalis". Drąsūs turi būti paties ženklo elementai ir grafinis vaizdas.
Prekės ženklas bus naudojamas pristatant šalį internete, leidiniuose ir tarptautinėse parodose bei pasaulio žiniasklaidoje.