Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kas gali sau leisti studijuoti UK, tegu studijuoja. O del kokybes, tai nera garantijos, kad pageres studiju kokybe, jei uz moksla mokesime daugiau.
Suprantu, kad universitetams truksta leshu ir mazai kas nori dirbti destytotu. Taciau padidinti mokslo kaina nuo 500 iki 4000 yra tikrai per daug. Ir tokia kaina tikrai sukelia shoka. Pradzioj uztektu tik padvigubinti, gal nebutu tokios panikos.
Suprantu, kad universitetams truksta leshu ir mazai kas nori dirbti destytotu. Taciau padidinti mokslo kaina nuo 500 iki 4000 yra tikrai per daug. Ir tokia kaina tikrai sukelia shoka. Pradzioj uztektu tik padvigubinti, gal nebutu tokios panikos.
O į kokioje šalyje (neskaitant Lietuvos) lietuviai daugiausia studijuoja? Ar ne Jungtinėje Karalystėje? O juk ten taip pat reikia imti paskolas. Taigi, problema ne kainoje. Problemos yra kokybėje. Jei studijos kokybiškos, bus daug norinčių ten patekti nepaisant to, kokia bus kaina. Jei nekokybiškos - ir už dyką nesuviliosi.
Jo tikrai gera ilgalaike perspektyva bankams, vargshi studentai tures imti paskolas. Ir jau nuo pirmo kurso bankams bus skolingi.
humanitarinės minties pilnas tekstas, neturintis nieko bendro su kitais, ne mažiau svarbiais, gyvenimo aspektais - ekonomika, efektyviu valstybės valdymu, piliečių gerove ilgalaikėje perspektyvoje.
Norint ką nors iš ko nors mokytis, reikia žinoti kas yra kas.
“The true history of the eighteenth century is the history of the aspiration of the human race. In France it was epitomised. The spiritual life of that nation, which was to lift the weight of material oppression from the shoulders of multitudes, had been cherished through dark years by the preachers of Freedom, Equality, and Brotherhood. From the Swedenborgian stronghold of Avignon, from Martinist Lyons, from Narbonne, from Munich, and many another citadel of freedom, there flashed on the grey night of feudalism, unseen but to the initiates, the watch-fires of great hope tended by those priests of progress who, though unable to lift the veil that shrouds the destiny of man and the end of worlds, by faith were empowered to dedicate the future to the Unknown God.“ (Una Birch “SECRET SOCIETIES AND THE FRENCH REVOLUTION“)
Nenuostabu, jog lietuvių ir prancūzų himnai taip skiriasi.
“The true history of the eighteenth century is the history of the aspiration of the human race. In France it was epitomised. The spiritual life of that nation, which was to lift the weight of material oppression from the shoulders of multitudes, had been cherished through dark years by the preachers of Freedom, Equality, and Brotherhood. From the Swedenborgian stronghold of Avignon, from Martinist Lyons, from Narbonne, from Munich, and many another citadel of freedom, there flashed on the grey night of feudalism, unseen but to the initiates, the watch-fires of great hope tended by those priests of progress who, though unable to lift the veil that shrouds the destiny of man and the end of worlds, by faith were empowered to dedicate the future to the Unknown God.“ (Una Birch “SECRET SOCIETIES AND THE FRENCH REVOLUTION“)
Nenuostabu, jog lietuvių ir prancūzų himnai taip skiriasi.
na, kvaila ir tiek, Prancūzijos studentai yra didžiausias ekonomikos vystymosi stabdis kartu, kaip nebūtų keista, su žemdirbiais ir valstybės tarnautojais. streikai Prancūzijoje jau ne politinio protesto išraiška, o laisvalaikio praleidimo būdas, visuomenės šantažo įrankis.
Prancūzijos studentai įpratę maištauti