„Google“ pristatė atnaujintą savo „G“ logotipo versiją. Tai pirmasis didelis vizualinis atnaujinimas per beveik dešimt metų.
Bendrovė atsisakė tradicinio segmentuoto spalvų formato ir pasirinko daugiaspalvį, sulietą gradientą.
Šis patobulintas dizainas atspindi estetiką, kuri buvo įdiegta naujausiuose „Google“ AI produktų, įskaitant „Gemini“ ir „AI Mode in Search“, prekės ženkluose.
„Google“ apie pokyčius oficialiai dar nepranešė
Pranešama, jog atnaujintas „G“ logotipas jau pradėjo atsirasti ir „iOS“ įrenginiuose.
Tačiau „Google“ dar nėra oficialiai paskelbusi apie šį pakeitimą ar jo platesnį įdiegimą visose platformose.
Vis dėlto atnaujinimas rodo, kad kitos piktogramos, pavyzdžiui, „Chrome“ ir „Maps“ netrukus gali būti pakeistos panašiai, siekiant išlaikyti vizualinį nuoseklumą.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!