Šie pranešimai nušviečia lėktuvo tragedijos situaciją kiek aiškesnėmis spalvomis. Visi 66 žmonės, skridę iš Paryžiaus į Kairą, manoma, kad mirė.
Naudojantis orlaivio Komunikacijos adresavimo ir raportavimo sistema, gautų žinučių serija buvo automatiškai perduodama į EgyptAir inžinerijos bazę iš orlaivio.
Šių žinučių tikslas yra informuoti orlaivio gamintojus ir inžinerijos bazę apie lėktuvo būklę, ar nėra jokių anomalijų.
Nebuvo jokių nelaimės skambučių
Pirmoji žinutė buvo gauta 2.26 Kairo laiku.
Joje buvo rašoma, kad yra problema su karininko lango šildytuvu. Per ateinančias tris minutes atėjo dar šeši pranešimai. Du iš jų buvo susiję su langų jutikliais, o kituose dvejuose paminėti dūmai.
Vienas detektorius buvo šalia tualeto už įgulos kabinoje, antras buvo po piloto kabina. Dūmų detektoriai padeda rasti ugnies šaltinį, jie taip pat gali jautriai reaguoti į skystas dujas, kurios atsiranda dekompresijos atveju.
Jeigu ugnis įsiplieskė lėktuve, tai būtina sužinoti tyrėjams. Jie nori išsiaiškinti ar gedimą sukėlė žmogaus įsikišimas, ar tiesiog gaisras kilo dėl elektros gedimo.
Kitos žinutės buvo gautos 2.29 vietos laiku. "Auto FLT FCU 2 kaltė" ir "F / CTL SEC 3 gedimas". Tai rodė problemas su autopiloto ir valdymo sistema. Po keturių minučių orlaivis padarė savo paskutinę transliaciją, ir išvalė informaciją apie orlaivį ir jo vietą.
Nebuvo jokių nelaimės skambučių iš įgulos kabinos. Pilotai arba jau buvo neveiksnūs, arba neturėjo laiko, nes bandė išgelbėti keleivius.
ACARS įrašas buvo patikrintas Prancūzijos oro avarijos tyrimo agentūros (BEA), tačiau pareigūnai įspėjo prieš darant išvadas.
Atstovas Sebastienas Bartje nurodė vienai naujienų agentūrai, kad išvadas daryti dar per anksti, taigi viskas, ką matome ir girdime viešojoje erdvėje vis dar yra tik spėjimai.
Tiria įvairias versijas
Prancūzijos užsienio reikalų ministras Jeanas-Marcas Ayrault Žanas-Markas Ero šeštadienį pareiškė, kad neatmetama nė viena „EgyptAir“ keleivinio lėktuvo katastrofos versija po to, kai buvo pranešta, jog prieš nelaimę lėktuvo kabinoje pasirodė dūmų.
„Šiuo metu ... visos versijos tiriamos ir nėra nė vienos pagrindinės versijos“, – per spaudos konferencija pareiškė ministras, kuris prieš tai susitiko su maždaug šimtu keleivių, kurie skrido dingusiu lėktuvu, artimųjų.
A320 orlaivis su 66 keleiviais iš Paryžius į Kairą išskrido ketvirtadienį.
„Šen ir ten sklando įvairių gandų, kurie, beje, kartais prieštarauja vienas kitam ir priveda prie beveik kategoriškų išvadų“, – sakė prancūzų ministras, pabrėždamas, kad tai sukelia dar didesnį skausmą aukų artimiesiems.
„Pagrindinis prioritetas, žinoma, yra surasti lėktuvą bei jo juodąsias dėžes ir jas išanalizuoti, tai leis mums atsakyti į visus klausimus“, – sakė jis.
Pasakė tikslą
Prancūzijos „dvigubas tikslas“ yra „išreikšti solidarumą su šeimomis, tačiau taip pat užtikrinti skaidrumą aiškinantis šio lėktuvo dingimo aplinkybes“, sakė Prancūzijos užsienio reikalų ministras, kuris su dingusių keleivių artimaisiais susitiko kartu su Egipto ambasadoriumi Prancūzijoje.
Susitikimo metu keleivių artimiesiems buvo pranešta apie tai, kas jau padaryta ir sužinota, ir kaip aiškinamasi katastrofos priežastis.
„Taip pat buvo paaiškinti aukų identifikavimo metodai ir procedūros“, – sakė J.-M.Ayrault.
Dingusiu lėktuvu skrido 30 egiptiečių, 15 Prancūzijos piliečių, du irakiečiai, du kanadiečiai, taip pat po vieną Alžyro, Belgijos, Britanijos, Čado, Portugalijos, Saudo Arabijos ir Sudano pilietį. Tarp keleivių buvo mažas berniukas ir du kūdikiai.
Lėktuvo įgulą sudarė septyni žmonės, lėktuve dar buvo trys apsaugininkai.