Praėjus vienuolikai dienų po „Germanwings“ lėktuvo katastrofos, kurią Prancūzijos Alpėse tyčia sukėlė vokiečių pilotas Andreasas Liubitzas, tyrėjai baigė aukų palaikų paiešką.
Nuo šiol katastrofos vietoje darbuosis tik privačių saugos įmonių atstovai, kurie turės užtikrinti, kad jokie pašaliniai neprieitų prie avarijos vietos.
Dabar prasidės sunkus aukų identifikavimo procesas, laboratorijose bus analizuojami pusantro šimto DNR pavyzdžių, surinktų nelaimės vietoje. Juos ekspertai lygins su aukų artimųjų DNR.
Tai gali užtrukti iki kelių savaičių, tačiau tyrėjai įspėja negalintys užtikrinti, kad visi žuvusieji bus atpažinti. Jau rytoj prasidės lėktuvo nuolaužų ir žuvusiųjų daiktų išgabenimas iš vietovės.
Tai užtruks iki dviejų mėnesių, nes lėktuvo nuolaužos kaip konfeti išsibarsčiusiosketurių hektarų plote, 200-tų metrų amplitudėje kalno šlaite ir tarpekliuose. Nuolaužose aptikta pirma juodoji dėžė patvirtino, kad 27-erių antrasis pilotas, užsibarikadavęs kabinoje, tyčia nukreipė lėktuvą į kalno šlaitą.
Šią avarijos priežastį patvirtino ir antrosios dėžės įrašai. „Lufthansa“, kuriai priklauso „Germanwings“ prisipažino žinojusi apie lėktuvą sudaužiusio piloto polinkį į depresiją ir savižudybę. Kompanijos atstovai žuvusiųjų artimiesiems žada išmokėti per 280 milijonų eurų kompensacijų.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama