• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Už Londono transporto sistemą atsakingi pareigūnai penktadienį paskelbė apie naujas priemones, skirtas apsaugoti autobusų vairuotojus nuo koronaviruso, šios profesijos atstovams tylos minute pagerbus 20 savo mirusių kolegų.

Už Londono transporto sistemą atsakingi pareigūnai penktadienį paskelbė apie naujas priemones, skirtas apsaugoti autobusų vairuotojus nuo koronaviruso, šios profesijos atstovams tylos minute pagerbus 20 savo mirusių kolegų.

REKLAMA

Meras Sadiqas Khanas, kurio tėvas taip pat buvo autobuso vairuotojas, vadovavo ceremonijai, per kurią buvo pagerbtos infekcijos aukos. Tuo metu valdžios atstovai pranešė, kad keleiviams nebebus leidžiama naudotis šalia vairuotojų esančiomis priekinėmis durimis.

„Esu nuliūdęs, kad 20 Londono autobusų darbuotojų neteko gyvybės dėl COVID-19. Tarp jų lengvai galėjo būti mano tėtis ir jo draugai“, – socialiniame tinkle „Twitter“ parašė S. Khanas.

„Mūsų transporto sektoriaus darbuotojai yra didvyriai, ir turime padaryti viską, ką tik galime, kad juos apsaugotume“, – pridūrė miesto vadovas.

REKLAMA
REKLAMA

Jis prisijungė prie tylos minutės ceremonijos, kurią surengė profesinė sąjunga „Unite“, reikalaujanti suteikti saugesnes darbo sąlygas 20 tūkst. Londono autobusų ir kitų transporto priemonių vairuotojų.

REKLAMA

Londonas yra Jungtinės Karalystės koronaviruso protrūkio epicentras. Šalyje nuo koronaviruso sukeliamos infekcijos COVID-19 mirė jau daugiau kaip 14 tūkst. žmonių – taigi, JK tapo viena labiausiai šio užkrato paveiktų pasaulio valstybių.

Nuo praėjusio mėnesio, kai šalyje buvo paskelbtas visuotinis karantinas, autobusų keleivių skaičius Londone sumažėjo maždaug 85 procentais.

Tačiau ribotos autobusų ir traukinių paslaugos tebeteikiamos būtiniausių įmonių ir tarnybų darbuotojams.

REKLAMA
REKLAMA

Pranešama, kad nuo COVID-19 taip pat mirė keturi metropoliteno darbuotojai.

Londono transporto operatorė „Transport for London“ (TfL) jau buvo įvedusi naują valymo režimą autobusams, stotims ir parkams.

Priekinės autobusų keleivių sėdynės yra atitvertos juosta, o vairuotojai sėdi už permatomos apsauginės pertvaros.

Nuo pirmadienio taip pat nebebus atidaromos priekinės durys, o keleivių bus prašoma įlipti ir išlipti pro vidurines duris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Unite“ Londono skyriaus atstovas Pete'as Kavanagh pareiškė, kad tai yra „labai teigiamas žingsnis“.

„Pastarosiomis dienomis netekome savo autobusų šeimos narių ir neketiname jų prarasti dar daugiau“, – sakė jis.

„Unite“ reikalavo organizuoti įlipimą pro vidurines duris – tai yra gyvybiškai svarbi priemonė šiais laikais, nes darbuotojai, suprantama, baiminasi dėl savo sveikatos“, – pažymėjo P. Kavanagh.

REKLAMA

Tačiau darbuotojai taip teigiamai sureagavo toli gražu ne į visas apsaugos priemones.

Kaip pranešė profsąjunga RMT, viena autobusų operatorė pietvakarių Anglijoje, reaguodama į reikalavimus imtis veiksmingesnių apsaugos priemonių, įtaisė šalia autobusų vairuotojų kabinų „tai, ką tiksliausiai būtų galima apibūdinti kaip dušo užuolaidą“.

Vairuotojai skundėsi, kad „uždanga yra tokia plona, kad visuomenės nariai tempia ją į šoną, kad galėtų pakalbinti vairuotoją“, todėl didėja tiesioginio kontakto su keleiviais rizika.

REKLAMA

S. Khanas taip pat ragina JK vyriausybę rekomenduoti žmonėms dėvėti kaukes viešajame transporte, pabrėždamas, kad tai galėtų apriboti koronaviruso plitimą.

Ministrai anksčiau skeptiškai įvertino tokį siūlymą, bet sako, jog šis klausimas tebesvarstomas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų