REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėl Rusijai taikomų sankcijų orlaiviai yra priversti skristi ilgesniais ir išradingais maršrutais, rašo „Business Insider“. Vienas toks maršrutas buvo užfiksuotas dar šią savaitę. Vietoje įprastos trijų valandų kelionės rusų lėktuvo įgula ir keleiviai turėjo ištverti devynių valandų skrydį.

Dėl Rusijai taikomų sankcijų orlaiviai yra priversti skristi ilgesniais ir išradingais maršrutais, rašo „Business Insider“. Vienas toks maršrutas buvo užfiksuotas dar šią savaitę. Vietoje įprastos trijų valandų kelionės rusų lėktuvo įgula ir keleiviai turėjo ištverti devynių valandų skrydį.

REKLAMA

Šis skrydis užfiksuotas trečiadienį. Rusijos vyriausybinis lėktuvas devynias valandas skrido iš Maskvos į Bazelį Šveicarijoje. Kelionė įprastai trunka apie tris valandas, rašoma „Flightradar24“ žinutėje „Twitter“.

Įspūdingą maršrutą įveikė Rusijoje pagamintas lėktuvas „Iljušin Il-96-300“. Šiuo lėktuvu yra skraidinami vyriausybės pareigūnai, taip pat prezidentas.

REKLAMA
REKLAMA

Lėktuvas, Šveicarijos naujienų portalo BZ duomenimis, iš Maskvos pakilo 10:27 ir Bazelyje nusileido 18:39 vietos laiku, tai yra 19:39 Maskvos laiku.

Lėktuvas skrido virš Rusijos, Gruzijos ir Turkijos, o po to skrido į pietus virš Viduržemio jūros, taip vengdamas Europos oro erdvės. Tada lėktuvas skrido palei Afrikos pakrantę, po to keliavo į šiaurę per Tunisą ir galiausiai praskrido virš Prancūzijos ir Šveicarijos.

REKLAMA

Kai Rusija įsiveržė į Ukrainą, Prancūzija ir Šveicarija uždarė savo oro erdvę Rusijos orlaiviams. Pasak „Flightradar24“, Prancūzijos ir Šveicarijos vyriausybės suteikė lėktuvui specialų leidimą skristi virš jų oro erdvės.

Šiam skrydžiui buvo suteiktas „diplomatinis leidimas“. Lėktuvas skrido paimti Rusijos diplomatinį personalą. Paėmęs darbuotojus, lėktuvas leidosi į dar devynias valandas trukusį skrydį į Maskvą.

Tai jau ne pirmas lėktuvas, kuris buvo priverstas skristi tokiu išradingu maršrutu dėl oro erdvės apribojimų. Vasario mėnesį, netrukus po karo pradžios, Rusijos oro linijų bendrovė „Aeroflot“ skraidė tris papildomas valandas tarp Maskvos ir Belgrado.

REKLAMA
REKLAMA

Kovo mėnesį Suomijos oro bendrovė „Finnair“, skrisdama iš Helsinkio į Tokiją, norėdama išvengti Rusijos oro erdvės, skrido virš Šiaurės ašigalio – kelionė pailgėjo keturiomis valandomis.

Tokie maršrutai oro bendrovėms kainuoja, mat padidėja ne tik laiko, bet ir kuro sąnaudos. Vis dėlto šie draudimai yra dalis ribojimų, kuriais siekiama spausti Rusijos vadovybę nutraukti agresiją Ukrainoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų