Ar nuo pat lenktynių starto pradžios pirmaujantis estų ekipažas išlaikys lyderio pozicijas ir antrą ralio dieną? Ar vis dėlto pavyks J. Vorobjovui išsiveržti į lyderius ir apginti pernai iškovotą nugalėtojo titulą. O galbūt sėkmė ims labiau šypsotis Vytautui Švedui, kuris „300 Lakes Rally“ yra laimėjęs jau keturis kartus iš eilės? Ar atlaikys augančią įtampą broliai Vaidotas ir Žygimantas Žalos, nuo pat starto įsitvirtinę greičiausiųjų trejetuke?
Visa tai paaiškės lenktynininkams pravažiavus likusius tris greičio ruožus – iš viso 20,6 km. Paskutiniai du kilometrai vakarop tradiciškai drieksis Zaraso saloje, kur iškart po ralio finišo vyks iškilminga apdovanojimų ceremonija ir šventinis koncertas.
Antrą ralio dieną „300 Lakes Rally“ dalyviai pradėjo penktame greičio ruože„Samsonas Motorsport“. Nepralenkiami šioje 17,87 km distancijoje buvo iš pirmos pozicijos šeštadienį startavę ralio lyderiai iš Estijos S. Plangi ir Marek Sarapuu. Antri geriausią laiką demonstravo latviai Janis Vorobjovs ir Andris Malnieks. Už jų išsirikiavo net šeši lietuvių ekipažai: treti – Vaidotas ir Žygimantas Žalos, ketvirti – Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas, penkti – Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas, šešti – Martynas Samuitis ir Ramūnas Šaučikovas, septinti – Benediktas Vanagas ir Greta Germanavičiūtė, aštunti – Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras. Visgi bendroje įskaitoje TOP trejetuke kol kas nepajudinami išliko S. Plangi, J. Vorobjovs ir V. Žala.
Šeštasis greičio ruožas „Valvoline“, garsėjantis daugelio aistruolių pamėgta „Big Jump arena“,sėkmingesnis buvo lietuviams. Jį laimėjo V. ir Ž. Žalų ekipažas. Antri buvo V. Švedas ir Ž. Sakalauskas, o treti liko ralio kvalifikacijos ir pirmos dienos nugalėtojai S. Plangi ir M. Sarapuu.
„Neišvengėme smulkių klaidelių, kurių čia pasitaiko tikriausiai visiems. Vieną kartą patys save kiek išgąsdinome, bet kol kas viskas sekasi. Pernelyg nespausime, nes akivaizdu, jog smarkiai nuo nieko ir neatsiliekame, – apie savo pasirodymą kalbėjo V. Žala. – Išsilaikyti lyderių trejete tikrai nelengva – spaudžia velniūkščiai! Stengsimės neatsilikti.“
Intriga greičiausiųjų trejetuke išaugo pasibaigus septintam greičio ruožuiSRD. Jį laimėjęs V. Žala pakilo į antrąją poziciją bendroje dalyvių rikiuotėje. Jis tik 2 sekundėmis aplenkė ir į trečią vietą pastūmėjoJ. Vorobjovą. Antrą geriausią rezultatą pademonstravęs S. Plangi ir toliau išliko vienvaldžiu lyderiu, nuo artimiausių persekiotojų atitrūkdami 19,6 sek.
Tuo metu dėl techninių problemų iš varžybų teko pasitraukti vieniems iš lyderių – R. Čapkausko ir T. Šipkausko duetui. Avarijos ir techninės problemos antrąją varžybų dieną privertė iš kovos pasitraukti jau 11 ekipažų.
Aštuntame greičio ruože tarp lietuvių vėl greičiausias buvo V. Žala.Jis laimėjo trečią greičio ruožą iš eilės ir padidino savo persvarą prieš J. Vorobjovą iki 6 sekundžių bei3 sek.sumažinoatsilikimąnuo pirmaujančio S. Plangi.
Keturis kartus laimėjęs „300 Lakes Rally“ čempiono titulą V. Švedas taip pat nesudeda ginklų anksčiau laiko ir kovoja dėl galimybės užlipti ant podiumo. Aštuntąjį greičio ruožą jis su šturmanu Ž. Sakalausku įveikė treti, tačiau norint šiam tandemui pakilti į trečią vietą teks sunaikinti beveik 22 sekundžių deficitą iki J. Vorobjovo.
V. Švedas teigia susidūręs su nedideliais techniniais nesklandumais, tačiau tai lenktynininkui nuotaikos pernelyg nesugadino: „Jaučiamės lyg ne ralyje lenktyniautume, o suomiškoje pirtyje sėdėtume. Automobilio salone išties karšta, važiuojame visiškai šlapi, o per pertrauką serviso zonoje džiovinamės drabužius.Šiandien pajaučiau, kad galiu važiuoti taip, kaip moku ir noriu.Dar prieš startą žinojau apie nežymius automobilio trūkumus, kurie neleidžia važiuoti visu šimtu procentų.Variklio kompresija viename iš cilindrų yra mažesnė nei turėtų būti. Tad kovoti dėl pergalės gal ir nepajėgsime, bet dėl vietos ant podiumo tikrai pasistengsim.“