REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiadienį Vaidotas Žala ir vėl negalėjo užbaigti Dakaro greičio ruožo. Šį kartą dar prieš pirmąjį tarpinį finišą lietuvį sustabdė galinis amortizatorius.

Trečiadienį Vaidotas Žala ir vėl negalėjo užbaigti Dakaro greičio ruožo. Šį kartą dar prieš pirmąjį tarpinį finišą lietuvį sustabdė galinis amortizatorius.

REKLAMA

V. Žala šiame Dakare jau nebekovoja dėl aukštų vietų, o jo tikslas – susipažinti su naujuoju BRX automobiliu. Visgi, kaip sakė pats lenktynininkas, šis Dakaras yra amerikietiški kalneliai ir tik kas antrą greičio ruožą jie gali važiuoti savo tempu.

Pirmame greičio ruože V. Žala buvo penktas, antrame – pramušė 3 ratus, taip pat turėjo ir kitų problemų bei negalėjo laiku baigti greičio ruožo. Sugrįžęs trečiame greičio ruože, V.Žala vėl pademonstravo puikų rezultatą ir buvo 7-as, tuo tarpu ketvirtame – vėl teko į bivuaką grįžti paprastais keliais.

„Automobilis yra puikiai valdomas, bet problemos yra detalėse. Nemanau, kad dalis problemų bus išspręstos čia, nes tam reikia struktūrinių pakeitimų. Gaila, kad esame tie, kurių sąskaita vyksta testavimai. Komanda yra dar tik 3 metai, todėl turime dar ko pasimokyti, kitos komandos Dakare jau kur kas ilgiau. Galbūt praėjusių metų nesėkmių stoka nuteikė pozityviai, o dabar – šaltas dušas.

REKLAMA
REKLAMA

Gali važiuoti lėčiau ir jam sumažinti krūvį, bet koks tikslas tada imti brangų automobilį? Už dešimtuko ribų galėjome imti ir pigesnį automobilį

REKLAMA

Visgi mūsų darbas išlieka toks pats: susipažinti su tokio lygio technika ir spausti, kiek tik galime“, – pasakojo V. Žala.

V. Žala klausimų/atsakymų sesijoje taip pat sulaukė klausimo, kodėl  jo šturmanas Paulo Fiuza remontuoja automobilį, tuo tarpu V. Žala tik laksto su kamera: „Jo darbas yra su technine automobilių priežiūra ir jis turi daug patirties. Šioje vietoje tai yra tiesiog daug operatyviau, jis viską žino, ką reikia daryti, aš juo visiškai pasitikiu. Gerą šturmaną turėti yra didelis privalumas, bet dar geriau, kai jis yra ir puikus mechanikas“.

REKLAMA
REKLAMA

V. Žala atskleidė, kad iš keturių BRX automobilių Dakare, vienas buvo naujas, tačiau tai nepadarė jokio pokyčio: „Esminis dalykas yra agregatų priežiūra. Mačiau, kaip prieš startą kiekvienas automobilis gavo po naują variklį“.

V. Žala teigė, kad rytojaus planas išlieka toks pats, kaip ir po nesėkmingo antrojo greičio ruožo: „Šiandien per kopas važiavome pasisaugant, kad viskas automobilyje gyventų, tačiau už dešimtuko ribų mums važiuoti nėra prasmės. Kuo greičiau – tuo geriau. Laukiame to momento, kai viskas sukris – tiek trasa, tiek mūsų pozicija. Kopose smagiausia startuoti priekyje, o rytoj tikrai nebus ta diena, kai iš karto šausime gerą rezultatą. Rytoj bus diena, kai reikės pasigerinti startinę poziciją kitai dienai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų