• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antrasis Dakaro ralio greičio ruožas „SV Technika Racing“ komandai buvo itin permainingas. Puikiai pradėję ir po pusantro šimto kilometrų įsitvirtinę antroje vietoje vėliau lietuviai buvo priversti sustoti remontui. Maža to, nepavykus išspręsti vairo stiprintuvo problemos ekipažo nariai sunkvežimio vairą pradėjo sukti dviese.

Antrasis Dakaro ralio greičio ruožas „SV Technika Racing“ komandai buvo itin permainingas. Puikiai pradėję ir po pusantro šimto kilometrų įsitvirtinę antroje vietoje vėliau lietuviai buvo priversti sustoti remontui. Maža to, nepavykus išspręsti vairo stiprintuvo problemos ekipažo nariai sunkvežimio vairą pradėjo sukti dviese.

REKLAMA

Išvakarėse pirmame greičio ruože penktą laiką parodę „SV Technika Racing“ komandos nariai šį rytą buvo pakilios nuotaikos. Vakarykštis rezultatas jiems šiandien garantavo patogią starto poziciją. Puikiai viskas klostėsi ir pirmame trečdalyje šios dienos distancijos. Lietuviai iš pradžių fiksavo aštuntą laiką, po to pasiekė trejetuką, o galiausiai važiavo antroje pozicijoje, nuo lyderio Januso Van Kastereno atsilikdami vos tris minutes.

Tačiau tuomet įvyko kai kas netikėto. Vaidotas Paškevičius sako, kad pajuto, jog sunkvežimis sunkiai valdomas. Ekipažas stabtelėjo peržiūrėti padangas ir pamatė, kad vienos jų protektorius pradeda luptis. Visgi buvo nuspręsta nestoti keisti rato ir važiuoti tol, kol keitimas taps neišvengiamas. Tačiau bėda po vieną nevaikšto. Netrukus įvyko kur kas rimtesnis gedimas.

REKLAMA
REKLAMA

„Bevažiuojant visiškai netikėtai dingo vairo stiprintuvas. O vairo stiprintuvas sunkvežimyje yra gyvybės ir mirties klausimas. Be jo važiuoti buvo tiesiog neįmanoma, todėl stojome remontuoti. Žiūrėjome, kas nutiko – ar siurblys, ar vairo kolonėlė, ar trūksta alyvos. Pasirodė, kad mažai alyvos, bet jos pripylus situacija nepagerėjo. Bandėm nuorinti sistemą, bet irgi niekas nepasikeitė. Nei siurblio, nei kolonėlės su savimi nesivežame, tai atsidūrėme aklavietėje“, - kalbėjo Vaidotas Paškevičius.

REKLAMA

Komanda suprato, kad jie neturi kito varianto, kaip tik bandyti važiuoti be vairo stiprintuvo. Kaip sako Vaidotas Paškevičius, pasukti vairą buvo praktiškai neįmanoma, tad šturmanas Albert Veliamovič su techniku Gyčiu Gaspariūnu kabinoje susikeitė sėdimomis vietomis – Gytis sėdo šalia Vaidoto ir ėmė jam talkinti sukant vairą.

„Vairavome dviese su Gyčiu, keturiomis rankomis dviese sukome tą vairą. Iki finišo buvo likę dar 200 kilometrų. Taip dviese vairuojant penkis kilometrus supratome, kad vargu ar šitaip finišą mes pasieksime. Tačiau tuomet po keleto krestelėjimų, smūgių pajutau, kad vairo stiprintuvas vėl pradeda veikti. Kaip mistiškai jis dingo, taip pat mistiškai ir susitvarkė“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

REKLAMA
REKLAMA

Per likusią distanciją ekipažas mėgino susigrąžinti kuo daugiau prarastų pozicijų bei sumažinti atsilikimą nuo lyderio. Jei po sustojimo remontui „SV Technika Racing“ ekipažas buvo klasifikuojamas 26-oje vietoje, tai finiše jie įsitvirtino 17-oje pozicijoje. Visgi nuo lyderių šiandien lietuvius skiria 1 val. ir 3 min. Tačiau ekipažas teigia, kad tokias nesėkmes priima kaip natūralius

Dakaro ralio išbandymus jiems ir technikai bei su viltimi žiūri į trečiąjį greičio ruožą, kuriame jų lauks dar 437 „koviniai“ kilometrai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„SV Technika Racing“ ekipažo sunkvežimis „Tatra“ Dakaro ralyje pažymėtas 613-uoju starto numeriu. Vaidotui Paškevičiui šis Dakaro ralis – jau trečiasis. Abu naujieji jo kompanionai – šturmanas Albert Veliamovič ir technikas Gytis Gaspariūnas šiose varžybose debiutuoja

Daugiau Dakaro naujienų galite surasti ir specialiame Dakaro polapyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų