Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Bandyti valtimi perplaukti vandenyną tikrai ne pati gudriausia įdėja. Tegul dar pasidžiaugia,kad ryklių nepamaitino.
@Aha
Jis jį perplaukė. Koralų jūra nebe vandenynas
@Ane?
Ir tiek žinių
@Esi durnas
Ir tiek žinių
Čia ruzzzkiu troliai pyla srutas ant Aurimo.
@Australija
Kokia tema apie ką bebūtų- visur ruzzzkiai vaidenasi...
tai va kas didziausias silpnaprotis komandoje - Romans Iljins, jis buvo atsakingas už visą navigavimą ir perplaukimo maršrutą, totalus debilas
@va
Tai asile išvengti taifūno buvo galima tik plaukiant atgal su varikliu kelis šimtus kilometrų atgal. Kur tu su irklais aplenksi tą taifūną kai jis užima didelę dalį teritorijos. Tu išsiplauk smegenis eksperte
@Pleplepleple
kai taifunas dar buvo šiauriau, Mockus buvo Kaledonijos rytinej pusej, ten ir reikejo likt ir pralaukt, bet silpnapročiai iš jo komandos - "kapitonas" Romans Iljins ir "kapitonas" Osvaldas Kudzevičius patarė jam plaukt į taifūną ir įsisegti į taifūno uodegą kad mesteltų jį link Brisbano... tai va įsisegė ir mestelėjo
@;;;
Teoriškai, Aurimas Mockus galėjo išvengti ciklono Alfredo, tačiau praktiškai tai buvo sudėtinga dėl kelių priežasčių:
1. Ciklono trajektorijos prognozavimas
Ciklonai formuojasi ir keičia kryptį labai greitai, todėl net naudojant modernią meteorologinę įrangą, sunku tiksliai nuspėti jų judėjimą kelioms dienoms į priekį.
Mockus galėjo naudotis orų prognozėmis, tačiau jis buvo vienas vandenyne, kur nėra tiesioginių informacijos šaltinių ar greitos galimybės pakeisti maršrutą.
2. Fizinis galimybių ribotumas
Jis irklavo vienvietę valtį, kuri juda lėtai, todėl, net jei būtų žinojęs apie cikloną iš anksto, pabėgti iš jo zonos greičiausiai būtų buvę neįmanoma.
Profesionali jachta ar motorinė valtis galėtų pasiekti saugią zoną greičiau, bet žmogaus jėgomis varoma valtis negali konkuruoti su stichine nelaime.
3. Komunikacijos apribojimai
Mockus neturėjo nuolatinės meteorologinės informacijos ar operatyvinės pagalbos, kad galėtų laiku priimti sprendimą dėl maršruto keitimo.
Net jei jis būtų gavęs įspėjimą apie cikloną anksčiau, vandenyne nėra kur pasislėpti – artimiausias sausumos taškas galėjo būti per toli.
4. Ar buvo įmanoma kita strategija?
Galbūt jis galėjo atidėti startą ar pasirinkti kitą maršrutą, jei būtų buvę ankstyvi įspėjimai apie ciklono susiformavimą.
Tačiau ciklonas susiformavo netikėtai, ir kelionės metu nėra daug galimybių radikaliai keisti maršrutą.
Išvada
Nors teoriškai galima sakyti, kad jis galėjo stebėti orų prognozes ir galbūt keisti kursą, realybėje išvengti šios situacijos buvo beveik neįmanoma. Jis buvo mažoje valtyje viduryje vandenyno, kur greitai pasitraukti iš ciklono zonos fiziškai neįmanoma.
1. Ciklono trajektorijos prognozavimas
Ciklonai formuojasi ir keičia kryptį labai greitai, todėl net naudojant modernią meteorologinę įrangą, sunku tiksliai nuspėti jų judėjimą kelioms dienoms į priekį.
Mockus galėjo naudotis orų prognozėmis, tačiau jis buvo vienas vandenyne, kur nėra tiesioginių informacijos šaltinių ar greitos galimybės pakeisti maršrutą.
2. Fizinis galimybių ribotumas
Jis irklavo vienvietę valtį, kuri juda lėtai, todėl, net jei būtų žinojęs apie cikloną iš anksto, pabėgti iš jo zonos greičiausiai būtų buvę neįmanoma.
Profesionali jachta ar motorinė valtis galėtų pasiekti saugią zoną greičiau, bet žmogaus jėgomis varoma valtis negali konkuruoti su stichine nelaime.
3. Komunikacijos apribojimai
Mockus neturėjo nuolatinės meteorologinės informacijos ar operatyvinės pagalbos, kad galėtų laiku priimti sprendimą dėl maršruto keitimo.
Net jei jis būtų gavęs įspėjimą apie cikloną anksčiau, vandenyne nėra kur pasislėpti – artimiausias sausumos taškas galėjo būti per toli.
4. Ar buvo įmanoma kita strategija?
Galbūt jis galėjo atidėti startą ar pasirinkti kitą maršrutą, jei būtų buvę ankstyvi įspėjimai apie ciklono susiformavimą.
Tačiau ciklonas susiformavo netikėtai, ir kelionės metu nėra daug galimybių radikaliai keisti maršrutą.
Išvada
Nors teoriškai galima sakyti, kad jis galėjo stebėti orų prognozes ir galbūt keisti kursą, realybėje išvengti šios situacijos buvo beveik neįmanoma. Jis buvo mažoje valtyje viduryje vandenyno, kur greitai pasitraukti iš ciklono zonos fiziškai neįmanoma.
@:)))
o ką reiškė komandos patarimas įsisegti į taifūno uodegą (taip pats Aurimas pasakė)? ar cia Mockus pats sugalvojo? nes tai yra visiškas avantiūrizmas...
@nu
Tai daug ką gali sakyti. Bandė save drąsinti, nes taifūno nebebuvo įmanoma išvengti. O tu paviršutiniškai priimi informaciją. Be to meluoji, kad Kaledonijoje galėjo pralaukti. Tai parodo, kad nesorientuoji atstumuose. Jis buvo per 700 km nuo Australijos. Kaledonija nutolusi mažiausiai 1200 km
@:)))
kvailį tu, aš kalbu ne apie tą dieną ir vietą kur jį išgelbejo......vasario 21d. jis buvo tiesiai virš Kaledonijos, apie taifūną jau buvo žinoma, taip kad jis galejo pagrįšt į salos rytinę pusę ir pralaukt, ar supratai? ar vel parašysi kokią nesamonę
@;;;
Taifūnas susiformavo vasario pabaigoje, kai Mockus jau buvo priartėjęs prie Australijos. Kokį tu čia melą skleidi?
@:)))
Bet prognozė buvo gerokai anksčiau. Kai Valujavičius pradėjo kelionę iš Ispanijos tai berods net kelias savaites atidėliojo dėl nepalankių prognozių. Su visa pagarba Mockui, bet panašu kad komanda grybą supjovė
@:)))
puikiai atsimenu tas datas ir kur jis buvo tuo metu, labai nustebau kad jis nuo Kaledonijos pradejo plaukti tiesiai į taifūną, netgi pasuko šiek tiek į šiaurės vakarus kur buvo pats audros centras... tada taip ir supratau, kad jo kelionė baigsis labai prastai
@;;;
kliedi tokias nesąmones.... Teisme negalioja tokie įrodymai kaip "puikiai atsimenu"..
@:)))
pyzdink su savo teismais nuopisa tu... pasiziurek per zoomearthwind kur vasario 23d. buvo taifunas ir per sharegarmin kur tą dieną buvo Mockus, jei ir to nesugebi tai eik ciulpt byby, tau tas geriausiai gaunasi
@nu tai
Vienur mini vasario 21 d. Aukščiau vasario 25 d. O čia vasario 23 d. Teisme toks liudijimas būtų laikomas nenuosekliu ir painiu, o jei dar taip pasikoliotum būtum išvesdintas ir užsidirbtum papildomą teistumą.
geriau paaiškink Mockeli kodėl tu samoningai plaukei į taifūną
@lietuva
Von
@lietuva
nes man taip liepė plaukt komandos kapitonas silpnaprotis Romans Iljins ir kitas silpnaprotis navigatorius Osvaldas Kudzevičius
@fr
Gerai kad tu nesilpnaprotis. Tokio taifūno skersmuo siekia nuo kelių šimtų kilometrų iki kelių tūkstančių. Kur tu nuplauksi kitur?
Valujavicius manau tikrai nebutų spaudęs to mygtuko, butų garbingai nuburbuliavęs , kaip tikras nuotykių ieškotojas, o Mockus tai tikras myžnius
@jojo
Valujavičius nesusidūrė su tokiu taifūnu pusgluši tu.
@:)))
sakau, jeigu būtų, debile tu, nesupranti?
@w
Tai kad tu debilas pats nes šneki kas būtų jeigu būtų. Kas tu toks esi? Ekstrasensas? Kaip tu numatai kaip Valujavičius elgtųsi kai jis nesusidūrė su tuo?
@jojo
Valujavičius šaunuolis
dieve kaip neįdomu vapščie
Avantiuristas surinkes zmoniu pinigus pramogai
@goga
apsišik galvą bliaunantis nuopisa!!!
Tos Mockaus komandos merginų planas buvo užsidirbti pinigų. Todėl dabar komanda neva leidžia mockui pakalbėti.Viskas buvo suplanuota kada kas turi kalbėti, tik planas pasibaigė nesėkmė, o galėjo būti dar blogiau. Dabar Lietuvos gyventojai pasidarė įtraukti į gelbėjimo planą ir sumokės savo pinigais.
Klausimas kiek mums kainuos šito beprocio gelbėjimas ?
@Kiek ?
Nu eik nx neverkšlenes nuopisa!!!!!!! Kiek reikes tiek ir kainuos!!!!!!!!!
Pirmą kartą po išgelbėjimo prabilęs Aurimas Mockus: „Teko išgyventi tikrą pragarą“