• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar žinojote, kad Benedikto Vanago išlaidos Dakaro ralyje siekia net 2 milijonus eurų? Tačiau ar dėl milijonus kainuojančių startų lietuviai taip pamėgo sunkiausias pasaulio lenktynes? Plačiau apie Lietuvos lenktyninkų išlaidas ir dalyvavimo motyvus Dakare domėjosi TV3 aktualijų laida „TOP 3“.

Ar žinojote, kad Benedikto Vanago išlaidos Dakaro ralyje siekia net 2 milijonus eurų? Tačiau ar dėl milijonus kainuojančių startų lietuviai taip pamėgo sunkiausias pasaulio lenktynes? Plačiau apie Lietuvos lenktyninkų išlaidas ir dalyvavimo motyvus Dakare domėjosi TV3 aktualijų laida „TOP 3“.

REKLAMA

Ne vieną Dakarą žurnalisto akimis matęs Mindaugas Plūkys šiais metais kartu su Laurynu ralį komentuoja TV3 ir TV6 kanalų žiūrovams. Jis atskleidė, kad šis ralis ne tik lenktynininkams kainuoja kosminius pinigus.

„Aš kiek esu girdėjęs iš Benedikto Vanago, tai jam Dakaras šis kainuoja apie 2 milijonus eurų. Tai čia įšvažiavimas pasivažinėti kopose su draugais kainuoja šešiaženklę sumą. Ir tai nėra lubos, nes gamyklinės komandos, kurios atstovauja didžiulius prekinius ženklus pasaulinius, tai jie moka dar didesnius pinigus ir dar netgi pridėjus kokį vieną nulį sakyčiau“, – sakė TV3 žurnalistas Laurynas Matonis.

„Jeigu kalbam apie media tai pinigai irgi atitinkamai svyruoja, jeigu mes važiuojame tik serviso maršrutą, su filmuojančiu, fotografuojančiu ir rašančiu žmogumi automobilyje, tai mes tada atsiremiam į 50 tūkstančių eurų kažkur su visomis išlaidomis, o jeigu jau norim važiuoti į ralio maršrutą tai biudžetas didėja grubiai iki 70 tūkstančių“, – tvirtino M. Plūkys.

REKLAMA
REKLAMA

A. Juknevičius atskleidė, kiek anksčiau kainuodavo dalyvavimas Dakare

Po dešimtojo Dakaro oficialų legendos titulą gavęs Antanas Juknevičius dabar su šypsena prisimena pirmųjų ralių biudžetus.

REKLAMA

„Mes kai važiavome į pirmus Dakarus, tai mūsų biudžetas buvo 25–30 tūkstančių dolerių, tai buvo labai maži biudžetai čia jau su automobilio kaina. Tai dabar nesuvokiama būtų. Pažiūrėkite, kokius dabar skelbia biudžerus, Beno komandos biudžetas dabar irgi virš milijono eurų, Vaidoto kiek kuklesnis. Bet jei nori važiuot su rimtu automobiliu, tai yra brangu“, – teigė A. Juknevičius.

Dalis Dakaro populiarumo kreditų keliauja Benediktui Vanagui. Jo strategija kalbėti ne tik apie lenktynes, bet ir patriotiškumą, pagrįstą simboliais – trispalve ir Vyčiu, pasiteisino su kaupu. Pavyzdžiui, ir šio ralio kopas puošia Marijampolės aeroklubo pagaminta net 25 kilogramų svorio ir 300 kvadratinių metrų dydžio trispalvė. Beje, jai priklauso oficialus rekordas – tai didžiausia danguje išskleista Lietuvos vėliava.

REKLAMA
REKLAMA

„Ir tos ypatingai trispalvės, kurias parodo prancūzų režisieriai, tai mums kaip pagyrimas, esame gera tauta, kažką darom teisingai“, – dėmesiu Lietuvai transliacijose džiaugėsi L. Matonis.

Didėjantis susidomėjimas – dėl lietuvių gausos Dakare

Auga populiarumas, daugėja dalyvių, didėja žiniasklaidos dėmesys, o su ja ir rėmėjų skaičius.

„Kai anksčiau važiavo vienas du dalyviai ir susidomėjimas buvo mažesnis, kai važiuoja daugiau, žiniasklaida padeda išpūsti tą burbulą. Kaip gruodį laukiam Kalėdų, taip sausį laukiam Dakaro, nes tai yra metų įvykis. Daug važiuoja lietuvių, todėl visi nori matyti, kaip jų mėgstami sportininkai pasirodys“, – tvirtino M. Plūkys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiame Dakare važiuoja net 10 ekipažų ir Lietuvos. Tarp jų ir pirmoji moteris – Emilija Gelažnikienė, kurios šturmanas ir sutuoktinis Arūnas Gelažninkas yra pirmasis Baltijos šalių atstovas, tapęs Dakaro čempionu.

„2002-2003-aisiais metais, tai jie išvis nematydavo tų lietuvių, tu būdavai toje masėje ir tiek... Tai visi lietuviai kur dabar dalyvauja, tai visi jau jie stovėję ir prieš Stefaną Petranselį ir prieš Carlosą Sainzą ir prieš Sebastieną Loebą, tai kai tu maliesi ne kažkur 40-toje vietoje, o esi penkioliktuke, tai tave tikrai pažįsta ir tai didelė garbė tokai mažai šaliai, kaip Lietuvai“, – įsitikinęs A. Juknevičius.

Visą laidos reportažą žiūrėkite straipsnio viršuje. 

tv3.lt

Manau lietuvių startai Dakare tai pavyzdys kaip su mažiau padaryti daugiau. Pagarba visoms Lietuvos komandoms.
Antanas ne Dakere, žiūrėdavau tik dėl jo medios. Taip jau niekas nepadaro. Dabar tik Lapė finišuoja antrtą Dakarą be Antano.
Sumaišei, bičiuli, šūdą su bruknėm ir gavosi šūdina tavo uogienė...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų