Olga Grinskis – sporto pasaulyje gerai žinoma sportininkė. 2012 metai jai buvo itin sėkmingi – iškovojo bronzos medalį Pasaulio moterų kultūrizmo ir fitneso čempionate bikinio kategorijoje. Šiuo metu Olga Grinskis dirba asmenine fitneso trenere ir padeda merginoms susikurti savo svajonių kūną, rašo girlsfitness.lt.

Gal galite papasakoti apie save ir kaip pradėjote treniruotis?

Kai persikėliau gyventi į Lietuvą, nepažinojau miesto ir visas dienas sėdėdavau namuose. O taip norėjosi išeiti iš namų, ištrūkti iš keturių sienų. Trūko fizinio aktyvumo, veiklos ir treniruočių lankymas buvo puikus sumanymas.

Kodėl pasirinkote būtent fitneso bikinio kategoriją?

Pradėjau treniruotis dėl savęs ir nė neplanavau dalyvauti varžybose. Tuo metu dar nebuvo bikinio fitneso kategorijos. Dažnai lankydavausi kultūrizmo ir fitneso čempionatuose kaip žiūrovė, o įvedus bikinio fitneso kategoriją nutariau išbandyti ir save.

Kas Jums buvo sunkiausia sporto pradžioje?

Pradėti sportuoti nebuvo sunku. Nuo pat pirmos treniruotės šalia manęs stovėjo treneris ir rodė, kaip ir ką daryti. Man patiko treniruotis ir dabar sportas tapo neatsiejama mano gyvenimo dalis.

REKLAMA

Kaip dažnai treniruojatės?

Įprastai mano treniruočių programą sudaro 3–4 treniruotės su svoriais.

Kurią kūno vietą labiausiai mėgstate treniruoti?

Norėdama turėti proporcingą ir dailią figūrą, aš treniruoju visus savo kūno raumenis. Tačiau labiausiai patinka treniruoti sėdmenis. Tiesiog noriu turėti stangrų ir riestą užpakaliuką.

Kiek laiko skiriate kardiotreniruotėms?

Pasiruošimo varžyboms laikotarpiu papildomai atlieku 2 intensyvias kardiotreniruotes po 12–20 min. ir vėliau prijungiu dar vieną mažo intensyvumo 45–60 min. trukmės treniruotę.

Kas Jus erzina sporto salėje?

Sportuodama mintimis pasineriu į treniruočių procesą, atsiriboju nuo rūpesčių, nuo problemų ir stengiuosi nekreipti dėmesio į jokias smulkmenas, kurios mane gali suerzinti ar blaškyti.

Koks didžiausias Jūsų pasiekimas?

Labai didžiuojuosi savimi iškovojusi bronzos medalį 2012 m. Pasaulio moterų kultūrizmo ir fitneso čempionate, bikinio fitneso kategorijoje.

Papasakokite apie savo dietą.

Mano maisto racioną sudaro įprasti maisto produktai, kuriuos aš valgau kasdien. Tai ant grotelių kepta vištienos filė, kiaulienos eskalopas, jautienos steikas, garuose virta lašiša, omletas su pievagrybiais, grūdėta ar liesa varškė su trupučiu uogienės, avižiniai dribsniai su džiovintais vaisiais ir saldintomis pasukomis, ryžiai, grikiai, įvairūs vaisiai ir daug daug daržovių.

Ar sunku atsisakyti nesveiko maisto, saldumynų?

Aš labai mėgstu saldumynus ir ruošiantis varžyboms man nė nereikėjo jų atsisakyti. Saldumynai buvo tiesiog įtraukti į mitybos planą ir tai mane labai džiugino. Be to, vieną kartą per savaitę galėjau valgyti bet kokio mėgstamo maisto ir dažniausiai rinkdavausi picą.

Ar vartojate maisto papildus? Jei taip, kokius?

Ryte prabudus vartoju gėrimą „Flexit drink“. Tai papildas, skirtas sąnarių būklei gerinti, jo sudėtyje yra daug kalogeninio baltymo ir hialurono rūšties, kuri gerina plaukų, nagų būklę bei palaiko odos elastingumą. Po pusryčių išgeriu multivitaminų tabletę ir vieną arbatinį šaukštelį žuvų taukų. Tai man padeda jaustis energingesnei. Visada po treniruotės, o kartais ir dienos metu išgeriu baltyminį kokteilį. Po vakarienės vartoju kalcio ir magnio papildą.

REKLAMA

Kas Jus motyvuoja?

Domiuosi šia sporto šaka ir naršydama internete ar facebooke matau įspūdingai atrodančių merginų figūrų nuotraukų. Tai stangrūs, sportiški kūnai su gražiais, seksualiais, moteriškais raumenukais, kurie suformuojami per treniruotes. Man patinka stebėti, kaip keičiasi mano kūnas. Tai labiausiai motyvuoja. Norisi sužinoti, kiek aš galiu patobulinti savo figūrą.

Ar kiekviena gali turėti tokį puikų kūną kaip Jūsų?

Mano nuomone, kiekviena mergina gali patobulinti savo figūrą ir turėti savo svajonių kūną, nuostabią figūrą, dailias kūno linijas. Nėra būtina visoms vienodai sverti ar turėti tokias pat apimtis kaip mano.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų