„Prasideda naujas Kauno „Žalgirio“ veiklos etapas, kurio metu pradėsime naudotis pažangiausiomis organizacijų valdymo praktikomis, tad komandos sirgaliai ir „Žalgirio“ arenos lankytojai pamatys vis daugiau teigiamų pokyčių, – sako Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubo direktorius. – Šiuo tikslu pasitelkėme stipriausius efektyvios vadybos specialistus iš „Lean LT“, turinčius ilgametę patirtį konsultuojant sėkmingiausias bendroves Lietuvoje ir užsienyje.“
Kaip pasakoja P.Motiejūnas, imtis esminių vadybos pokyčių „Žalgirį“ paskatino siekimas užsitikrinti ilgalaikę sėkmę ir galimybės geriau išnaudoti organizacijos žinomumą bei sirgalių palaikymą.
„Pernai rudenį atlikti tyrimai parodė, kad „Žalgirio“ prekės ženklas yra tarp 3-jų geriausiai vertinamų Lietuvoje ir net 85 proc. Lietuvos gyventojų palaiko Kauno „Žalgirį“. Praėjusiais metais net 820 tūkstančių sirgalių apsilankė „Žalgirio“ arenoje, šiemet pagerinome Eurolygos rungtynių lankomumo rekordą, o žaisdami Eurolygoje galime pasiekti iki 190 milijonų televizijos žiūrovų“, – teigia P.Motiejūnas.
Kreipėsi į efektyvios vadybos praktikus
P.Motiejūnas aiškina, kad siekdamas kuo efektyviau organizuoti veiklą ir geriau išnaudoti „Žalgirio“ galimybes, klubas dar pernai kreipėsi į didžiausią Baltijos šalyse Lean praktikų komandą. Intensyvus darbas su „Lean LT“ tęsiasi jau keletą mėnesių, ir jau šiais metais „Žalgirio“ rėmėjai ir sirgaliai galės pasidžiaugti pirmaisiais pokyčiais.
„Naujos strategijos įgyvendinimą iki detalių aptarėme su patyrusiais specialistais ir kartu įvardijome tobulintinas sritis“, – teigia „Žalgirio“ direktorius.
„Džiaugiamės galėdami prisidėti prie „Žalgirio“ tikslų įgyvendinimo ir panaudosime visą turimą patirtį, padėdami organizacijai nuolat tobulėti, geriau įtraukti darbuotojus ir įgyvendinti jų turimas idėjas, padėti efektyviai pasiekti numatytas užduotis“, – sako Vidas Petraitis, „Lean LT“ įkūrėjas ir vadovas.
Tikslas – veikti taip, kad bendradarbiavimo naudą pajustų visi
Kaip pasakoja P.Motiejūnas, viena svarbiausių užduočių tapo siekis tapti efektyviai veikiančia sporto organizacija Lietuvoje, suteikiančia verslo partneriams ir klubo sirgaliams daugiausia vertės.
„Dirbame tam, kad užpildytume laisvalaikį prasmingais momentais bei kurtume bendruomenę, kurią vienija bendras tikslas ir bendras jausmas“, – sako „Žalgirio“ vadovas.
„Kauno miestas į „Žalgirio“ organizaciją investuoja labai daug – ir prisidėdamas finansiškai, ir morališkai, ir savo paties – kaip sparčiai tobulėjančio miesto – pavyzdžiu. Jau dabar aišku, kad Kauno „Žalgiris“ nelieka skolingas gimtajam miestui – rungtynės transliuojamos visame pasaulyje, komandos ir kartu miesto vardas linksniuojamas įvairiose šalyse, vis daugiau turistų atvyksta į Kauną su tikslu išbandyti tą nepakartojamą „Žalgirio“ rungtynių emociją.
Klubas jau išaugo „paramos prašytojo“ marškinėlius ir esame pasiruošę tvirtai žengti į naują etapą. Klubo finansavimas – tai ne parama, o investicija, kurią savo vis efektyviau veikiančioje organizacijose paverčiame nauda. Tai ne tik liečia viešojo sektoriaus skiriamą finansavimą, bet ir verslo organizacijas, su kuriomis dalinamės tuo, ką turime geriausio – didžiulę ištikimą sirgalių bendruomenę ir emociją, kurią sukelia mėgstamos komandos palaikymas. Taigi su kiekvienu verslo partneriu ieškome prasmingų ir perspektyvių idėjų įgyvendinimo. Kartu suprantame, kad pirmiausia turime pristatyti ambicingus tikslus ir detalią įgyvendinimo programą“, – aiškina P.Motiejūnas.
Kiekvienai iniciatyvai yra sukurtas konkretus veiksmų planas. „Svarbiausia, kad nuo šiol kiekvienos veiklos efektyvumą klubas galės pamatuoti konkrečiais rodikliais – tai suteiks aiškumo įvertinant, ar tinkamu tempu „Žalgiris“ juda link iškeltų tikslų, ir leis laiku pamatyti, kurioms sritims būtina skirti daugiau dėmesio“, – sako V.Petraitis.
Pirmieji subūrė rėmėjus ir sirgalius į „Žalgirio“ verslo klubą
Siekdamas suteikti rėmėjams ir partneriams kuo daugiau vertės, „Žalgiris“ parengė verslininkams ypatingą pasiūlymą. Prieš pat Eurolygos rungtynes kovo viduryje „Žalgirio“ arenoje įvyko pirmasis „Verslo akseleravimo vakaras“. Taip siekiama padėti rėmėjams geriau išnaudoti bendradarbiavimą su „Žalgiriu“ ir atrasti naujų galimybių bendradarbiauti vieniems su kitais. „Žalgirio“ verslo klube planuojama reguliariai dalintis vertingais pranešimais, verslo įžvalgomis ir mokymais, padėti nariams turiningai leisti laisvalaikį ir stiprinti sveikatą.
Jau dabar Kauno „Žalgiris“ ir „Žalgirio“ arena susitikimo vieta tapo daugiau kaip 300 įmonių, o aktyviausių bendrovių apklausa parodė, kad verslo klubo idėjai pritaria iki 85 proc. atsakiusiųjų.
Sieks tapti Vilniuje ir Kaune statomų stadionų operatoriumi, rūpinsis sportininkų komfortu
Modernių vadybos principų taikymą „Žalgirio“ vadovai sieja su naujomis verslo galimybėmis. Pasiteisinus naujai taikomiems vadybos principams, ateityje „Žalgiris“ planuoja dalyvauti konkursuose dėl Vilniuje ir Kaune statomų stadionų operavimo.
„Džiugu, kad vieningai suprantame, jog sėkmę nulemia ne vien krepšininkai ir treneriai – prie jos prisideda visi organizacijos darbuotojai ir visos vertę kuriančios veiklos. Todėl naujos strategijos įgyvendinimas apima visus „Žalgirio“ veiklos aspektus – nuo sporto infrastruktūros, rūpinimosi sportininkais ir treneriais, iki veiklų išplėtimo, modernių technologijų, visų ir kiekvieno darbuotojo įtraukimo“, – pabrėžia V.Petraitis.
Kaip aiškina P.Motiejūnas, įgyvendindamas naująją strategiją „Žalgiris“ Lietuvoje sieks tapti efektyviausia sporto organizacija, remiančia dar daugiau sporto šakų, plečiančia infrastruktūrą ir techniką, nuolat investuojančia į savo žmones ir darbo aplinką.
Pritraukęs daugiau investicijų, Kauno „Žalgiris“ planuoja gerinti žaidėjų bei trenerių darbo sąlygas. „Tikime, kad prie geresnių rungtynių rezultatų prisideda ir krepšininkams suteikiamas komfortas – pavyzdžiui, komanda į rungtynes skrenda čarteriniais reisais, kaip tai daro sėkmingiausi užsienio klubai“, – sako P.Motiejūnas.