Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant Dakarui lenktynininkas Edvinas Juškauskas praneša, nusprendęs praleisti 2022 metų lenktynių startą. Pilotas teigia, kad sprendimą lėmė poreikis daugiau dėmesio skirti vystomam verslui.

Artėjant Dakarui lenktynininkas Edvinas Juškauskas praneša, nusprendęs praleisti 2022 metų lenktynių startą. Pilotas teigia, kad sprendimą lėmė poreikis daugiau dėmesio skirti vystomam verslui.

REKLAMA

„Šiais metais priėmėme sprendimą padaryti pauzę. Dakaro lenktynės užima kur kas daugiau laiko nei kad daugelis mato. Jos reikalauja labai daug pasiruošimo prieš ir po lenktynių. Vystydamas bent pora verslų jaučiu, kad pakankamai dėmesio Dakarui šiuo metu skirti negaliu“, – pasakoja Edvinas Juškauskas.

E. Juškauskas drauge su Aisvydu Paliukėnu Dakaro ralyje startavo jau du kartus. 2020 m. dėl automobilio gedimo ekipažas lenktynių neužbaigė, o šiemet lietuvių duetas finišavo 25-tas.

„Pertrauka Dakare nereiškia pertraukos visame automobilių sporte. 2022 m. jau esame numatę startus drauge su Benediktu Vanagu ir Toyota Gazoo Racing Baltics komanda bei pasiruošimą 2023 m. Dakarui. Artimiausiuose planuose – 9 432 km nuotykis keliaujant senąja Dakaro trasa labdaringame „Budapest-Bamako Rally“ važiavime“, – komandos planus atskleidžia E. Juškauskas.

REKLAMA

„Budapest-Bamako Rally“ siekia išlaikyti ankstyvųjų Dakaro lenktynių dvasią, todėl jo trasa kasmet driekiasi paraleliai pirmųjų Dakarų trasoms – nuo Europos iki Vakarų Afrikos. Prisijungti gali bet kuri įprastam eismui tinkama transporto priemonė, todėl renginys sulaukia daug autosporto mylėtojų susidomėjimo. Lietuvių komanda į kelionę leisis su 1999 m. pagamintu Land Rover automobiliu.

E. Juškauskas teigia, kad į kelionę vyksta ieškoti iššūkių ir įdomių istorijų bei priduria: „O jų tikrai bus, nes pakeliui pažinsime skirtingų valstybių kultūras, bendrausime su vietiniais gyventojais, lankysime mokyklas ir ligonines. Kaip žinia, afrikietiškas klimatas nėra lepinantis, todėl išbandysime savo fizines jėgas. Be to testuosime ir mechaninius įgūdžius, nes sugedus automobiliui, turėsime jį sutvarkyti patys“.

Į beveik trijų savaičių kelionę vasarį leisis 250 ekipažų arba 800 dalyvių. Dėl didelio dalyvauti norinčiųjų skaičiaus organizatoriai rengia papildomą startą kovo mėnesį. Visos renginio metu surinktos lėšos yra skiriamos Vakarų Afrikos valstybių paramos fondams. 2020 m. iš viso buvo paaukota 900 tūkst. eurų. Kol kas žinoma, kad ralyje planuoja dalyvauti dar bent trys kitos lietuvių komandos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų