• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Liepos 16–19 dienomis Palangoje vyksiančios „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynės vėl suburs stipriausias Baltijos šalių komandas. Viena jų – „Bio Circle & HSG by Swag“ – šiemet sugrįžta su aiškia misija: užbaigti tai, kas pernai liko nebaigta.

Liepos 16–19 dienomis Palangoje vyksiančios „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynės vėl suburs stipriausias Baltijos šalių komandas. Viena jų – „Bio Circle & HSG by Swag“ – šiemet sugrįžta su aiškia misija: užbaigti tai, kas pernai liko nebaigta.

REKLAMA

Skirtingai nei daugelis konkurentų, šios komandos sudėtis nesikeičia: Karolis Jovaiša, Egidijus Gražys ir Mantas Matukaitis vėl stos prie „Audi R8 LMS GT3 Evo II“ vairo, o komandai toliau vadovaus strategas Mindaugas Valiūnas. Nors ekipos taktika pernai veikė nepriekaištingai, techninė nesėkmė sustabdė jų žygį pirmaujant – šiemet jie nusiteikę tai ištaisyti.

Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Likimas nulėmė pertrūkį – bet ne kryptį

2023-ųjų lenktynėse „Bio Circle & HSG by Swag“ buvo realūs favoritai. Taktika, kurią kūrė M. Valiūnas, leido ekipai susikrauti tvirtą persvarą. Tačiau 157-ajame rate jų „Audi“ sustojo – pavarų dėžės gedimas privertė pasitraukti iš lenktynių.

REKLAMA

„Pasitraukti iš lyderio pozicijos – skaudus jausmas. Bet būtent ta nesėkmė įrodė, kad galime kovoti dėl pergalės. Šiemet grįžtame užbaigti darbo“, – sako komandos narys ir „Fifty Three Racing“ įkūrėjas M. Matukaitis.

Ištikimybė komandai – ne dėl formalumo

Vienas pagrindinių pernykščių lyderių – Karolis Jovaiša – pasakoja, kad nors sulaukė patrauklių pasiūlymų iš kitų ekipų, pasirinko likti:

REKLAMA
REKLAMA

„Buvo geresnių pasiūlymų nei bet kada anksčiau. Bet mane sužavėjo šios komandos vidinė tvarka – čia viskas suderinta iki smulkmenų. Atmosfera buvo tokia, kad tiesiog norisi pabaigti tai, kas pradėta.“

K. Jovaiša vėl atliks pagrindinio piloto vaidmenį, o jo pamainomis trasoje keisis E. Gražys, pasižymintis greičiu ir stabilumu, bei pats M. Matukaitis.

Dėmesys – ten, kur skaudėjo labiausiai

Pernai skaudžiausiu komandos tašku tapusi transmisija šiemet sulauks ypatingo dėmesio. Komanda sumontavo visiškai naują pavarų dėžę, kuri bus testuojama realiomis sąlygomis, o vėliau analizuojamas jos nusidėvėjimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Po lenktynių siuntėme dėžę į gamyklą, bet atsakymų nesulaukėme. Matėme, kad tokių gedimų turėjo ir kitos GT3 platformą naudojančios komandos Europoje. Tad tikėtina, kad tai buvo brokuota detalė“, – aiškina K. Jovaiša.

Treniruočių – kaip oro

Komandos nariai neslepia – treniruotės su simuliatoriais padeda, bet realių sportinių kilometrų vis dar stinga. „Bio Circle & HSG by Swag“ viliasi, kad šiemet pavyks į trasą išvažiuoti dažniau ir susirinkti reikalingą tempą dar iki liepos vidurio.

Taktika, patirtis ir pasitikėjimas vienas kitu – šios komandos pagrindas. Nors pergalė pernai išslydo iš rankų, ambicija liko ta pati: kovoti dėl podiumo bendrojoje įskaitoje. O kai ambiciją palaiko stabilumas ir motyvacija – sėkmė nebėra atsitiktinumas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų