• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„TOYOTA GAZOO Racing Baltics” komanda užbaigė antrąjį technikos išsiuntimo į Barseloną etapą. Iš Ispanijos uostamiesčio Dakaro organizatoriai komandų techniką įsipareigoja pristatyti į Saudo Arabiją. Du techninio aptarnavimo sunkvežimiai ir Brian James Trailers priekaba, kurioje transportuojamas Benedikto Vanago „Toyota GR DKR Hilux” bolidas vakar išvyko iš Vilniaus.

„TOYOTA GAZOO Racing Baltics” komanda užbaigė antrąjį technikos išsiuntimo į Barseloną etapą. Iš Ispanijos uostamiesčio Dakaro organizatoriai komandų techniką įsipareigoja pristatyti į Saudo Arabiją. Du techninio aptarnavimo sunkvežimiai ir Brian James Trailers priekaba, kurioje transportuojamas Benedikto Vanago „Toyota GR DKR Hilux” bolidas vakar išvyko iš Vilniaus.

REKLAMA

Dar šeštadienį su partnerių tralu pajudėjo pirmoji transporto priemonių pamaina, kuri nemažą kelionės dalį įveikė keltu iš Klaipėdos į Kylio uostą Vokietijoje. Tądien kelionę iki Saudo Arabijos pradėjo Vlado Jurkevičiaus „Toyota GR DKR Hilux“ bolidas, du komandos „Toyota Land Cruiser“ visureigiai ir lietuvių žurnalistų bei kolegų iš Estijos transporto priemonės.

„Lietuvos mastais valdome nemažą komandą. Į Barselonos uostą išvyko šešios transporto priemonės bei priekaba. Transporto priemonių logistika į Dakarą yra padalinta į dvi dalis. Pirmąją komandos turi atlikti pačios – pristatyti savo techniką organizatoriams į uostą Ispanijoje. Antroji dalis – technikos plukdymas iš Europos į Saudo Arabiją keltais jau bus vykdomas lenktynių organizatorių“, – apie logistinius ypatumus kalbėjo B. Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA

3 dienos, 3000 kilometrų, 33 tonos ir daugybė įrangos

Visi Dakaro ralio lenktynininkai įsipareigoja savo komandų techniką į Barseloną pristatyti iki gruodžio 1 dienos. „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ technikų komanda per 3 dienas, važiuodami pakrautais iki 33 tonų bendros masės sunkvežimiais, turės įveikti beveik 3000 kilometrų.

REKLAMA

Komanda skaičiuoja, kad vien padangų, kurių kiekviena su ratlankiu sveria apie 50 kilogramų, bendras svoris sudarys apie septynias tonas. Be ratų komanda abiems bolidams vežasi daug atsarginių dalių, įvairių technikos priežiūros priemonių, kad po greičio ruožų galėtų operatyviai patikrinti technikos būklę ir pašalinti gedimus.

2024 m. Dakare – ypatingas išbandymas technikai ir ekipažų ištvermei

Beveik 8000 kilometrų lenktynėse, iš kurių apie 5000 kilometrų sudarys greičio ruožai, organizatoriai numatė naują 48 valandų maratoninį etapą. Šio etapo metu ekipažai per dvi paras turės įveikti 600 kilometrų, nakvoti viename iš 8 bendrų bivakų. Ištvermės ir susikaupimo pareikalausiančiame greičio ruože, lenktynininkai turės labai griežtą ir normuotą technikos remonto ir poilsio laiką. Visi lenktynes baigs 4 valandą, vyks į artimiausią bivaką tvarkyti bolidų ir iki sekančios dienos starto miegos palapinėse.

Daugiausia Dakarų vairuotojo pozicijoje startavęs lietuvių pilotas – Benediktas Vanagas su šturmanu iš Estijos Kuldar Sikk startuos 223-iuoju numeriu pažymėtu automobiliu. V. Jurkevičius ir A. Paliukėnas 2024 m. Dakare startuos 240-uoju numeriu. Penktą kartą Saudo Arabijoje vyksiančios lenktynės startuos sausio 5-ą dieną, o finišas numatytas sausio 19-ą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų