Su „Prodrive Hunter“ Dakaro ralyje važiuojantis sportininkas šiandien ryžosi sulėtinti tempą ir tokiu būdu sumažinti riziką rytojaus etape startuoti rikiuotės priekyje.
,Šiandienos greičio ruožą mes įveikėme švariai. Šiame etape norėjome sugaišti šiek tiek laiko, jog rytoj turėtume geresnę startinę poziciją“, – finiše kalbėjo S. Loebas.
Ši prancūzo strategija yra absoliuti priešingybė Stephane‘ui Peterhanseliui ir Carlosui Sainz'ui. Abu šie lenktynininkai pripažino, jog norėdami rytoj startuoti vėliau, specialiai sustojo greičio ruože.
„Buvome kuriam laikui sustoję. Nežinau, ar tai yra teisinga strategija – tai paaiškės po poros dienų. Tiesiog nenorėjome startuoti priekyje“, – sakė C.Sainzas.
Anksti rytoj taip pat nenorintis startuoti S. Loebas, skirtingai nei kitos Dakaro ralio legendos, ėmėsi kitų priemonių ir vietoje sustojimo, tiesiog važiavo šiek tiek lėčiau negu galėtų. Tuo tarpu S. Loebo komandos bičiulis N. Al-Attiyah elgiasi priešingai.
„Mes su Nassereu laikomės skirtingų strategijų“, – atskleidė sportininkas.
„Jis nori pradėti anksti ir jaučiasi užtikrintai. Aš taip nesielgčiau. Mūsų supratimas apie važiavimą dykumoje yra skirtingas. Jis yra absoliučiai savo stichijoje“, – tęsė S. Loebas.
„Aš asmeniškai nusprendžiau sekti kitų vėžėmis. Tai buvo mano pasirinkimas. Šiandien turėjome pralaimėti, tikėdamiesi rytoj iškovoti pergalę“, – pridūrė lenktynininkas.
Šis sprendimas turėjo nemalonių pasekmių. Nors S. Loebas šiandien finišavo 6-as, tačiau vėliau iš teisėjų sulaukė baudos už praleistą kelio tašką. Už šią „klaidą“ teisėjai prancūzą apdovanojo 15 minučių bauda, dėl kurios jis nukrito 9-ą bendros įskaitos vietą ir tik maždaug 2 minutėmis lenkia 10-oje vietoje esantį Vaidotą Žalą.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti ir specialiame Dakaro polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!