Ši trasa išsidėsčiusi „Empty Quarter“ – vienoje didžiausių dykumų pasaulyje. Čia esant lėtesniam nei įprasta vidutiniam greičiui lenktynininkai turės progą atskleisti įgūdžius naviguojant per smėlio kalnus. O starto vieta šios dienos lenktynėse nėra tokia svarbi, kadangi beveik visas greičio ruožas nusidriekęs per kopas, kuriose nebūna lenkimui ir greitam važiavimui trukdančių dulkių.
Šiandienos greičio ruožą B. Vanagas ir K. Sikkas įveikė per 1 val 44 min ir 50 sek. Preliminariai, finišo nepasiekus visiems dalyviams ir nesulaukus oficialių duomenų iš organizatorių, ekipažas penktajame etape užėmė 11-ą vietą.
„Startuoti 35-oje pozicijoje nebuvo gera mintis. Smėlis po tie transporto jau buvo suartas, tad važiuoti nebuvo lengva. Tačiau įjungėme skrydžio režimą ir vėl pagerinome rytojaus starto poziciją“, – iškart po finišo kalbėjo B. Vanagas.
Po šio greičio ruožo „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komanda rikiavosi 14 vietoje, bendroje „Ultimate“ klasės kategorijoje. Ekipažą nuo dešimtosios vietos skiria apie 20 minučių, o Dakare dar liko septyni etapai ir beveik 3000 km greičio ruožų. Po „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komandos skėčiu lenktyniaujantys Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas bendroje „Ultimate“ klasės kategorijoje iki starto užėmė 31-ą vietą.
Rytoj dalyvių laukia 2024 metų Dakaro naujovė – 48 valandų iššūkis. Čia lenktynininkams paruoštas beveik 600 km ilgio maratonas, kurį reikės įveikti per dvi dienas. Dalyviai lenktynes pradės anksti ryte ir lenktyniaus iki 16 val. Vakarą ir naktį leis specialiuose bivakuose, o kitą dieną prie starto linijos išsirikiuos nuo 7 val ryto.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti ir specialiame Dakaro polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!