Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
23
„Aurum 1006 km“ lenktynėse automobiliai stojo ant starto linijos (Fotodiena/ Viltė Domkutė)

Šeštadienį „Aurum 1006 km“ lenktynės pasiekė lemiamą tašką. Ant starto linijos stojo 41 ekipažas, kuris sieks tapti „lietuviškojo Le Mano“ nugalėtoju.

23

Šeštadienį „Aurum 1006 km“ lenktynės pasiekė lemiamą tašką. Ant starto linijos stojo 41 ekipažas, kuris sieks tapti „lietuviškojo Le Mano“ nugalėtoju.

REKLAMA

Kvalifikacijoje geriausias pozicijas iškovojo favoritai: pirmieji „Circle K miles Plus Racing Team“ („Porsche GT3 Cup II“), antrieji „Gera dovana – Šiauliai by RD Signs Reimpex“ („Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo“), tretieji „Exit by Balpol – SPS automotive performance“ („Mercedes AMG GT3“).

Portalas tv3.lt ant starto linijos pakalbino komandų vadovus – Harį Aleksandravičių („Circle K miles Plus Racing Team“), Eugenijų Andrulį („Gera dovana – Šiauliai by RD Signs Reimpex“), Manuelį Oetingerį („Exit by Balpol – SPS automotive performance“).

Ar yra likę jaudulio prieš startus?

H. Aleksandravičius: Aišku, visada yra to jaudulio. Atrodo, kad 22 metai, viskas aišku, viskas žinoma, bet atsistojus į starto liniją tas jaudulys vis tiek atsiranda.

REKLAMA

E. Andrulis: Jis visada išlieka, kol neužsidega žalias šviesoforas. Natūralu, manau, kad visiems tas pats.

M. Oetingeris: Šiek tiek jaudulio ir baimės yra dėl praėjusių metų avarijų (juokiasi). Turime išvengti klaidų ir gedimų, tada mums viskas bus gerai.

Tikslas pirmajai lenktynių valandai?

H. Aleksandravičius: Stengsimės išlaikyti pirmąją poziciją. Šone ir gale startuojantys automobiliai tiesiojoje išvysto didesnį greitį, tad bent iki pirmojo posūkio bandysime atsilaikyti. Aišku, su Ralfo (aut. past. Arono) pagalba.

E. Andrulis: Viskas priklausys nuo to, kaip vairuotojai sureaguos į startą. Šiandien startas bus labai įdomus, lyginant su praėjusiais metais. Pirmojo penketuko automobiliai savo galia yra daugmaž vienodi.

M. Oetingeris: Pirmauti (juokiasi). Aišku, pirmiausia tikimės nedaryti klaidų ir veržtis į priekį kiek įmanoma labiau.

Kuri starto linija patogesnė – pirmoji ar antroji?

H. Aleksandravičius: Manau, kad mūsų, pirmoji. Esame vidinėje pusėje ir mums tai patogu.

E. Andrulis: Šiuo momentu mums yra patogiau antroji, nes esame trajektorijoje.

M. Oetingeris: Nuoširdžiai, startuoti iš kairės pusės nėra blogiausias variantas. Jei nesi „pole“ pozicijoje, tai gali tikėtis varžovų priekyje klaidų ir išsiveržti į priekį.

REKLAMA
REKLAMA

Ilgo nuotolio lenktynėse startas lemia daug?

E. Andrulis: Pirmai, antrai, trečiai, ketvirtai vietoms – nelabai. Startuojant gale reikia aplenkti vadinamąjį „traffic'ą“. Manau, kad šiandien viskas spręsis vakare.

Kaip pirmąsias dvi dienas laikėsi automobilis?

E. Andrulis: Tai yra naujas automobilis, pravažiavęs tik apie 3000 kovinių kilometrų. Manome, kad siurprizų nebus, bet tai yra ilgo nuotolio lenktynės ir daug strateguoti negali.

M. Oetingeris: Techninė dalis – puiki. Vienoje iš treniruočių turėjome smulkų kontaktą, bet tai nebuvo didelė problema. Esame pasiruošę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų