Vėl „Aurum 1006 km“ lenktynėse dalyvausiantys studentai: komanda dirba įtemptai

Iki didžiausio autosporto renginio Baltijos šalyse – „Aurum 1006 km“ lenktynių – lieka vos kelios dienos ir dalyviai jau atlieka paskutinius planuotus darbus.

Kauno technikos kolegijos atstovų komanda (nuotr. Organizatorių)
6

Vieni tokių  – Kauno technikos kolegijos atstovų komanda, kuri po praėjusio metų debiuto lenktynėse dalyvaus ir šiemet. Jie varžysis su Volkswagen Golf V GTI, o kiti komandos kolegos sės prie BMW E46 modelio automobilio ir varžysis silpnesnėje klasėje.

Visas „Aurum 1006 km“ lenktynes tiesiogiai transliuos TV6 kanalas ir portalas Tv3.lt.

Kauno technikos kolegijos atstovų komandos vadovas Povilas Bonkevičius būtent ir kalbėdamas su portalu tv3.lt pasidžiaugė praėjusiais metais įgyta patirtimi ir dėliojo šių metų planais.

(6 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Kauno technikos kolegijos atstovų komanda

„Nesame didelio biudžeto komanda. Esame sudėlioję prioritetus, kad automobilis mums nėra svarbiausias komponentas. Investuojame daugiau į pačią komandą, pasiruošimą, apipavidalinimą. Tad ir šiemet mes važiuojame finišo link be didesnių kažkokių ambicijų, bet jei viską padarysime gerai, turėsime gal ir podiumą. Jei viską darysime stabiliai, tada galime ant jo būti. Realiai su tokia technika, kokią turime, mes negalime konkuruoti stipriai, esame per vidury kažkur,“ – sakė P. Bonkevičius.

Plačiau – interviu.

– Iki starto liko vos keletas dienų? Jau gyvenate tomis lenktynių nuotaikomis?

– Gyvenu kaip ir visa komanda įtemptame grafike. Dėl visiems žinomų aplinkybių tie visi planiniai dalykai,  techniniai ir t.t. neatnešė daug aiškumo. Toks jausmas, kad per mėnesį turime padaryti tiek, kiek šiaip darytume per pusmetį. Įsitempę, pavargę, bet ruošiamės 110 proc. Nemiegame naktimis, bet darome, kad komanda sėkmingai išvažiuotų ir bandysime siekti rezultato. Šiemet komandos užmojis yra nemažas, tai ir tų pasiruošimo klausimų  dvigubai daugiau.

REKLAMA

Pernai kaip komanda važiavome pirmą sykį lenktynėse, dabar laukia antras startas, tad sukaupėme  nemažai patirties. Tada mūsų tikslas nebuvo podiumas, o tik susipažinti su viskuo.

– Kaip pernai sekėsi?

– Pasiekėme finišą be didesnių problemų. Turėjome vieną niuansą, kai stovėjome 30 min trasoje, kai lūžo pusašis ir mūsų taip greit nepartempė. Finišavome 19 iš 38 ir ketvirti savo klasėje. Tai rezultatai mus tikrai tenkino. Mūsų tempas buvo lėtesnis, bet atsidūrėme aukštesnėje lentelės pusėje.

– Tai galima teigti, kad praėję metai buvo sėkmingi, nors didesnių tikslų prieš startą nekėlėte sau?

– Taip. Ypač, kai tai buvo pirmas kartas, tai tikrai teigiamai vertina ir komanda, ir partneriai.

– Tai šiemet, antraisiais metais, komandos lūkesčiai jau didesni? Apetitas kyla bevalgant?

– Faktas, kad jie visada pakyla ir norisi pagerinti. Taip ir visai komandai yra, gal šiemet Lietuvoje, o kitais metais jau Europoje, gal netolimoje ateityje ir pasaulyje. Iš principo mes žiūrime realistiškai į viską. Nesame didelio biudžeto komanda. Esame sudėlioję prioritetus, kad automobilis mums nėra svarbiausias komponentas. Investuojame daugiau į pačią komandą, pasiruošimą, apipavidalinimą.

Tad ir šiemet mes važiuojame finišo link be didesnių kažkokių ambicijų, bet jei viską padarysime gerai, turėsime gal ir podiumą. Jei viską darysime stabiliai, tada galime ant jo būti. Realiai su tokia technika, kokią turime, mes negalime konkuruoti stipriai, esame per vidury kažkur. Bet kelių metų bėgy, manau, galime konkuruoti su tomis stipriausiomis komandomis. Tokia ambicija yra, bet dar ne šiemet.

REKLAMA

Pati komandos patirtis yra nemaža automobilių sporte. Šeši metai tikrai laiko daug, kad prikaupti tos patirties. Galima suskaičiuoti 100 ar daugiau savaitgalių praleistų trasoje.  Vien podiumų apie 70. Tai žiūrim realiai. Mes norime gerai dirbti kaip komanda, net nesvarbu, kokios vertės mes turime automobilį.

–  Ar ir šiemet jūsų komandą galima vadinti studentų?

–  Na, tai mes ir išlikome Kauno technikos kolegijos komanda. Faktas, kad kai kurie iš mūsų nėra vairuotojai, mes ugdome vienus geriausių inžinerijos specialybių žmonių. Tai mūsų tikslas toks ir yra, mes tą savo patirtį pernešame, ugdome, pritaikome. Tai realiai komanda kaip ir išaugusi, turime du automobilius starte. 

– Turite omeny, kad, na, paprastas studenčiokas neims ir nenuvažiuos taip lengvai 1006 km. Tam vis vien reikia profesionalių vairuotojų.

–  Na taip. Netolimoje ateityje mes turime viziją ugdyti jaunuosius talentus, tiesa, tam atitinkamai reikės rasti nemažai finansų. Nors jau ir šiuo metu bandome ruošti lenktynininkus, dirbti ties tuo. Dar liko padaryti namų darbų, kuriems padaryti reikia poros metų.

– Kalbant apie pasiruošimą, karantinas be abejo čia turėjo didelės įtakos. Ar yra dalykų, kurių galbūt nespėjote padaryti, o gal kaip tik per karantiną daugiau laiko buvo ir kažką spėjote, kam, manėte, pritrūks laiko?

–  Nesame ta komanda, kur nespėjame. Kažkaip visi kartu viską padarome, ką reikia, įpratome išsisukti iš padėties. Žinoma, yra detalių, ko gal nespėjome, bet, kas liečia automobilį, techninę pusę išpildėme iki galo. 

REKLAMA

– Kokiais automobiliais šiemet startuosite?

– Bus tas pats Volkswagen Golf V GTI ir prisijungė prie komandos kolegos su BMW E46 modeliu. Jie kovos TC3 klasėje, o golfas TC4. Esame viena komanda, tie patys inžinieriai, aptarnaujantis personalas, tiesiog skiriasi ekipažų sudėtys ir patys vairuotojai. Šįmet iššūkis buvo, nes abu automobilius išardėme, perdarinėjome. Kiekvienoms varžyboms reikia  ruoštis kruopščiai ir jei norime, kad techniką važiuotų, reikia tą daryti. 

Kuo galbūt skiriasi mūsų pasiruošimas nuo kitų, tai kiti sako nevažiuokite treniruočių prieš varžybas. O mes turėjome jų gana daug, tiesiog nes tos mašinos turi važiuoti. 

– Praktika juk ir vairuotojams turbūt į naudą?

– Taip, taip. Ir kitiems norėčiau palinkėti, kad važiuotų kuo daugiau, kuo daugiau treniruotųsi. 

– Ko patys  sau palinkėti norėtumėte artėjant lenktynėms?

– Norėčiau palinkėti ramybės, nepanikuoti. Nors mes ir nepanikuojame, bet ramybės visokeriopos, o pasidžiaugsime ar paliūdėsime po varžybų. O dabar nesvarbu, kaip viskas dėliojasi, turi būti pilna koncentracija į tai kaip padaryti, kad automobilis nuvažiuotų kuo didesnę distanciją.

O mano kaip komandos vadovė rolė yra tokia, kad iki lenktynių daug darbo, per lenktynes aš atsitraukiu, nes pats vairuosiu BMW E46 ir perduosiu viską kitiems atsakingiems asmenims. 

Ačiū už pokalbį.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų