REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Išaugęs nelaimių kelyje skaičius rodo, jog neretai tamsiuoju paros metu nukenčia pėstieji ir dviratininkai. Todėl, kad būtų sumažintas avarijų skaičius, svarbu nešioti gyvybę išgelbėti galinčius atšvaitus.

Išaugęs nelaimių kelyje skaičius rodo, jog neretai tamsiuoju paros metu nukenčia pėstieji ir dviratininkai. Todėl, kad būtų sumažintas avarijų skaičius, svarbu nešioti gyvybę išgelbėti galinčius atšvaitus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skaudi nelaimė, nusinešusi jauno vaikino gyvybę, įvyko rugpjūčio 14-osios, pirmadienio, vakarą apie 22.27 val. Lazdijų rajone, Seirijų seniūnijoje, kelyje Alytus–Seirijai–Lazdijai, dviračiu dešine kelio puse važiavusį 14 metų berniuką partrenkė automobilis „Opel Astra-F-Caravan“, vairuojamas 51 metų alytiškio.

REKLAMA

Įvykio metu nepilnametis patyrė daugybinius sužeidimus. Komos būklės jis buvo paguldytas į Alytaus ligoninės Reanimacijos skyrių, kur kitos dienos naktį (2.15 val.) mirė.

Tamsiuoju paros metu, kaip reikalauja Kelių eismo taisyklės, paauglys nevilkėjo ryškiaspalvės liemenės su šviesą atspindinčiais elementais, nesegėjo dviratininko šalmo, dviratis buvo be žibintų.

Didžioji dalis tragiškų eismo įvykių nutinka tamsiuoju paros metu. Neapšviestu keliu be atšvaito einantis pėsčiasis rizikuoja savo gyvybe 8 kartus daugiau nei segintis atšvaitą. Todėl atšvaitas – viena geriausių priemonių apsaugoti savo ir artimųjų gyvybę.

Tamsiuoju paros metu važiuojant su tolimosiomis šviesomis, eismo dalyviai pastebimi tik už 100 metrų, kai su atšvaitu – už maždaug 250-300 metrų, todėl tikimybė išsaugoti savo gyvybę užsidėjus atšvaitą išauga iki 3 kartų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų