REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Automobilis gali atrodyti be galo išvaizdus, turėti stulbinamas technines charakteristikas ir įsibėgėdamas aplenkti raketą „Proton-M“, rašoma motor.ru. Bet vargu ar jūs jo geisite, jeigu salono dizainas varys į depresiją, o vietoje sėdynių viduje bus sutrūnijusios taburetės. Interjeras – tai labai svarbus dalykas! Bet kai kada dizaineriai, projektuodami jaukų saloną, taip įsismagina, kad ... Na, geriau žiūrėkite patys.

Automobilis gali atrodyti be galo išvaizdus, turėti stulbinamas technines charakteristikas ir įsibėgėdamas aplenkti raketą „Proton-M“, rašoma motor.ru. Bet vargu ar jūs jo geisite, jeigu salono dizainas varys į depresiją, o vietoje sėdynių viduje bus sutrūnijusios taburetės. Interjeras – tai labai svarbus dalykas! Bet kai kada dizaineriai, projektuodami jaukų saloną, taip įsismagina, kad ... Na, geriau žiūrėkite patys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prieš tai siūlome peržvelgti pirmąją straipsnio dąlį: TOP-10 pačių įdomiausių automobilių interjerų (I)

REKLAMA

Peugeot 806 Runabout

1997 metai

Abejojame, kad jachtų mėgėjas Romanas Abramovičius yra didelis Peugeot markės gerbėjas, tačiau koncepte 806 Runabout jam patiktų! Šio automobilio kėbulo tipas labiau primena valčių klaisifikacijas.

Balta kėbulo spalva, medinis salonas, bendra stilistika – viskas tarsi nukopijuota iš vandens transporto priemonių. O kada analogija būtų pakankamai aiški netgi labiausiai nesuprantantiems, koncepto premjeros metu Frankfurte aplink besisukantį podiumą buvo padarytas nedidelis vandens tvenkinys.

REKLAMA
REKLAMA

Ford O21C Concept

1999 metai

Vos ne branduolinė spalva, ar ne taip? Pantone spalvų paletėje ji žymima kaip O21C – iš čia atsirado ir juokingo Ford koncepcinio automobilio pavadinimas. O jo autorius, žinomas pramoninis dizainerius Mark Newsonas, norėjo padaryti automobilį tokį, kokį jį mato vaikai.

Jeigu taip, tai daugiau ryškių spalvų, įskaitant ir saloną. Sėdynės, panelė - viskas tarsi žaislai. Beje, M. Newsonui tai buvo pirmoji darbo su automobiliais patirtis, tačiau pažvelkite, netgi po 14 metų šis automobilis atrodo taip stilingai ir šviežiai. Beje, O21C interjere atsirado vietos ir „pasisavinimams" – pavyzdžiui, juokingas vairas padarytas kaip dizainerių sukurta pakaba Alessi, o prietaisai – tarsi laikrodžiai Ikepod, kuriuos Markas sukūrė prieš tai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

O štai techniškai O21C buvo visiškai paprastas. Bet ir nesvarbu – koks vaikams skirtumas.

Citroen 2CV Hermes

2008 metai

Apie Citroen 2CV rašyti iš esmės nėra prasmės. Šio automobilio pristatinėti nereikia. Tačiau 60 metų jubiliejaus proga mados namai Hermes jo gerbėjams pateikia neįprastą ir netgi labai brangią dovaną.

Gulbės iš bjauriojo ančiuko, žinoma, nepadarė: techniškai automobilis išliko įprastu mažo tūrio silpnoko variklio ir plonyčių padangų. Užtat ją nudažė firmine Hermes spalva, padarė salono apdailą, į kurią pažvelgęs iš pavydo mirtų net ir Bentley.

REKLAMA

Absoliučiai viskas šiame automobilyje padengta oda – prie visko malonu prisiliesti.

Cadillac Escalade ESV от Becker Automotive Design

2012 metai

Kompanija Becker Automotive Design – viena iš daugelio kompanijų, užsiimančių ekskliuzyviniais interjerais ir šarvuotais B4 ir B6 klasės automobiliais. Standartinių automobilių bazėje jie pasiruošę padaryti bet ką: ofisą ant ratų, pirmos klasės salonas – kad ir naktinį klubą. Tačiau šįkart jie iš tiesų pasižymėjo – „įstatė" į Cadillac Escalade ESV treniruoklį-dviratį.

REKLAMA

Dabar kelyje galima ne tik žiūrėti kiną per didžiulį ekraną ar naršyti internete, bet ir pasigerinti savo formą. O jeigu atsibos, reikia tiesiog patraukti kojas nuo pedalų – juk treniruoklio sėdynė yra kaip prabangaus fotelio.

Citroen Hypnos Concept

2008 metai

Iš išorės prie konceptualaus Citroen Hypnos neprisikabinsi - tai pakankamai šiuolaikiškas ir simpatiškas automobilis, ne per daug įmantrus ir futuristinis. Bet techniškai – nieko ypatingo. Hibridas, su 200 galių dyzeliniu varikliu, kuris suvartoja vidutiniškai 4 litrus šimtam kilometrų. Matėme dar ir ne to. Tačiau užtenka atverti dureles, ir iš karto supranti, iš kur atsirado pavadinimas – vidinis apipavidalinimas iš tiesų hipnotizuoja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vidus išpaišytas visomis vaivorykštės spalvomis – atrodo, kad dizaineriai panaudojo netgi dalį žmogui nematomų spalvų spektro. Ir viskas visiškai keistų formų – tai ne salonas, o išprotėjusios žmogaus fantazija. Nebandysime aiškintis, kokias medžiagas galėjo vartoti dizaineriai, kai kūrė šį automobilį.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų