• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokiečių koncerno mažylių trijulė „Volkswagen Up!“, „Škoda Citigo“ ir „Seat Mii“ nuo šios vasaros jau visu pajėgumu imsis pasaulio užkariavimo, pradėdami nuo svarbiausių Europos rinkų. Tam, kad numatomi pardavimų skaičiai būtų pasiekti, gamintojams reikia visų pirkėjų, o kalbant apie mažus ir nebrangius miesto automobilius, svarbiausia tikslinė grupė yra jaunimas.

REKLAMA
REKLAMA

„Seat Mii-FR“ (nuotr. Gamintojo)„Seat Mii-FR“ (nuotr. Gamintojo)

Natūralu, kad koncernui priklausančių markių trejetukas nori atrodyti kuo patraukliau jaunų pirkėjų akyse, o vienas iš efektyviausių metodų aktyviai pasirodyti automobilių perdarymo renginiuose, tokiuose kaip Austrijoje vyksiantis „Worthersee 2012“ festivalis.

REKLAMA

„Seat Mii-FR“ (nuotr. Gamintojo)„Seat Mii-FR“ (nuotr. Gamintojo)

Jau rašėme apie efektingai atrodantį „Citigo Rally“ kocenptą, kurį minėtoje automobilių perdarymo parodoje ketina pristatyti „Škoda“, taip pat šiandien pirmąsias sportiško „Mii-Fr“ hečbeko nuotraukas kartu su trumpa informacija išplatino ir „Seat“. Tiems, kam mažojo miesto automobilio dizaine trūksta „prieskonių“ sportiška ispaniškoji versija turėtų patikti.

REKLAMA
REKLAMA

„Seat Mii-FR“ (nuotr. Gamintojo)„Seat Mii-FR“ (nuotr. Gamintojo)

Kėbulo apdailoje atsirado „Tornado Red“ akcentų su juodomis detalėmis šonuose, ant bagažinės durelių ir ratų arkų. Prie bendro stiliaus puikiai dera ir nauji 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Viduje taip pat išlaikytas toks pats raudonos ir juodos spalvų derinys, sumontuotos sportiškesnės sėdynės, vairas su „nupjauta apatine dalini“, o priekinis panelis pažymėtas „FR-line“ ženkliukais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Seat Mii-FR“ (nuotr. Gamintojo)„Seat Mii-FR“ (nuotr. Gamintojo)

„Seat“ produkto rinkodaros vadovas Ulfas Eberhardtas patvirtino, kad šis konceptas skirtas iliustruoti būsimą serijinės gamybos modelį. Visgi nors FR versija bus gaminama, galingesnio sportiško „Cupra“ rengimo galimybė nėra svartoma, nes maždaug 30 proc. siekiantis automobilio kainos padidėjimas gamintojui jau būtų nenaudingas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų