Kadaise, kai „Porsche” pristatė pirmą savo visureigį „Cayenne“, daug kas kraipė galvas. Tuomet net ir automobilių specialistai gana skeptiškai vertino tokį atitolimą nuo ištakų. Tačiau pardavimų ir įvaizdžio formavimo specialistai neklydo – „Cayenne“ tapo puikiai perkamu automobiliu. Na o dabar į didžiąją sceną išvažiavo „Porsche Macan“.
„Porsche Macan“ vienu metu debiutavo Los Andželo ir Tokijo automobilių parodose. Šis automobilis sukurtas naudojant „Audi Q5“ platformą. Tačiau visi bendrumai tuo ir baigiasi – automobilis labai stipriai skiriasi nuo savo giminaičio. „Macan“ stilistika daug kuo atkartoja didesnį giminaitį „Porsche Cayenne“. Automobilio interjere krinta į akis masyvus centrinis tunelis, firminiai prietaisų skydo šuliniai ir vairo ratas su trimis stipinais.
Pradžiai „Porsche“ pristatė „Macan S“ ir „Macan Turbo“ versijas. Kol kas po „Macan“ variklio dangčiu slėpsis du benzininiai turbininiai motorai. Jų galia – 340 („Macan S“) ir 400 AG („Macan Turbo“). Tai bus trijų litrų biturbo V6 ir 3,6 litro darbo tūrio agregatai. Na o taupieji galės rinktis dyzelinę automobilio versiją „Macan S Diesel“ su trijų litrų darbo tūrio dyzeliu, kuris šimtui kilometrų kelio degins tik 6,3 litro dyzelino.
Beje, ultimatyviausia „Macan Turbo“ versija iki 100 kilometrų per valandą greičio spurtuos per 4,8 sek (su paketu „Sport Chrono“ – per 4,6 sek.). Na o maksimalus šio automobilio greitis sieks 269 kilometrus per valandą. Visų automobilio versijų transmisijose – tarpašinis „Torsen“ diferencialas ir septynių pavarų „robotas“.