Praėjus savaitei nuo „Opel Adam“ prekybos starto, užsakymų skaičius jau viršijo 20 tūkst. – dauguma jų sulaukiama Vokietijoje.
„Tai puikus mūsų mažojo, gyvenimo būdą pabrėžiančio automobilio iš Eizenacho startas, be to, tai tik pirmieji jo žingsniai Europos rinkoje. „Adam“ rezultatai kelia malonų jaudulį ir jis tampa naujuoju mūsų prekės ženklo ambasadoriumi”, – sako Tomas Sedranas, „Opel“ valdybos pirmininko pavaduotojas.
Vienas didžiausių „Adam“ privalumų – versijų įvairovė. Nėra nei vieno kito tokio modelio, kuris šiame segmente galėtų pasiūlyti 61 tūkst. išorės ir 82 tūkst. salono interjero skirtingų kombinacijų – įvairių spalvų, ratlankių, detalių, salono lubų dekoro – pasirinkimą. Tomas Sedranas pabrėžia, kad visi kas užsisako „Adam“, gali būti tikri, kad niekuomet nepamatys identiškos versijos, nes kiekvienas šis automobilis yra unikalus.
Automobilyje įdiegtos naujausios technologijos bei funkcijos yra patrauklios klientams. Informacinė pramoginė sistema „IntelliLink“ leis lengvai naudotis interneto galimybėmis, integruos išmanųjį telefoną (naudojant „Android” ar „Apple iOS” operacines sistemas).
Greitai bus prieinama iri balso atpažinimo „Apple Siri“ programa su nauja „Eyes Free“ funkcija, leidžiančia naudotis šios programos privalumais neatitraukus akių nuo kelio. Naujos kartos automatinis automobilio statymo asistentas, šildomas vairaratis, šonininės kliūties įspėjimo funkcija, integruotas dviračio laikiklis „Flex Fix“ – įranga siūloma su „Adam“.
„Opel“ milijardinė europietiškų modelių pasiūla tęsiasi. Sekantis naujokas – elegantiškas kabrioletas „Cascada“ jau prie starto linijos, o prekybos atstovų salonuose pasirodys pirmame šių metų pusmetyje. Nuo 2012 iki 2016 metų, „Opel“ rinkai iš viso pristatys 23 naujus modelius bei 13 naujų variklių.