Nuo šiol greičiausias Niurburgringo mikroautobusas yra „Volkswagen Transporter“ – britų kompanijos „Revo“ paruoštas „T5“, kurį pilotavo lenktynininkas Dave Lomas, Šiaurinę kilpą įveikė per 9 minutes ir 57,36 sekundės. O tai naujas trasos rato rekordas tarp komercinių automobilių.
„Revo“ šiek tiek patobulino serijinį „VW T5“. Visų pirma buvo sumontuotas naujas variklio valdymo blokas. Todėl dviejų litrų biturbo dyzelio galia išaugo iki 220 a.g. (40 a.g. daugiau, nei standartiniame automobilyje). Be to britų tiuningo specialistai pakeitė išmetimo sistemą, interkulerį, tepalo radiatorių ir amortizatorius. Vietoje standartinių ratų britai sumontavo „Dunlop Direzza“ padangomis apautus 18 colių ratus.
Beje, prieš rekordinį pasivėžinimą Niurburgringe šis automobilis jau buvo nuriedėjęs 128 tūkst. kilometrų. Be to rekordo šturmui paruoštas mikroautobusas pats atvažiavo 790 kilometrų iš Anglijos, o po rekordinio važiavimo tokiu pačiu būdu grįžo atgal.
Ankstesnis rekordas šioje kategorijoje priklausė tituluotai Niurburgringo specialistei Sabine Schmitz – ji 2005 metais su „Ford Transit“ trasos ratą įveikė per 10 minučių ir 8 sekundes. Tiesa, žavioji Sabine tuomet šiek tiek sukčiavo – ji važiavo paskui specialų „Dodge Viper“, kad su aukštu furgonu lengviau būtų įveikti oro pasipriešinimą.