Prie Niurburgringo lenktynių trasos nuolat budintys fotografai užfiksavo dar neregėtą elektromobilį, su superautomobiliams būdingomis kėbulo proporcijomis. Pasirodo, tai buvo Helsinkio taikomųjų mokslų instituto studentų sukurtas „ERA Electric Racebout“. Ambicingi suomiai į Niurburgringą atvažiavo šturmuoti šios trasos elektromobilių greičio rekordo.
Niurburgringe pastebėtas Suomijos studentų superelektromobilis. Komandos nuotr.
„ERA Electric Racebout“ praktiškai yra savadarbis elektromobilis, kurį kurdami studentai negalėjo naudotis tik didiesiems gamintojams prieinamomis brangiomis technologijomis. Suomiai visai neslapukavo ir atskleidė keletą techninių detalių. Bendra keturių elektros motorų galia yra mažoka – ji siekia tik 272 a.g. Tiesa, 1000 Nm sukimo atrodo gan įspūdingai. Tačiau elektromobiliui tenka tempti ir gana sunkų baterijų krovinį, todėl jo maksimalus greitis siekia tik 200 km/h, o iki 100 km/h greičio studentų elektromobilis įsibėgėja per 6 sekundes.
„ERA Electric Racebout“ naujo rekordo nepasiekė – suomių 9 minutės ir 36 sekundės liko gamyklinės „Peugeot EX1“ komandos, užfiksavusios 9 min. ir 1,33 sek. laiką, šešėlyje. Tačiau Helsinkio taikomųjų mokslų instituto studentai nenusiminė ir žada į Niurburgringą atvažiuoti vėl, kai tik patobulins savo kūrinį.
„ERA Electric Racebout“ praktiškai yra savadarbis elektromobilis, kurį kurdami studentai negalėjo naudotis tik didiesiems gamintojams prieinamomis brangiomis technologijomis. Komandos nuotr.