Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
man profesionalus meistras sake, kad reikia uzvesti varikli ir paciam pasisildyti su plecka vodkes. Kol isgersi, ir masina ir pats apsilsi. Tada ir i kelia galima sukt.
Kaip matai dauguma cia lieka prie tos nuomones, kad reikia sildyti.
Patariu geriau sildyti kol nuo langu serksna nuskusi. Nes veliau problemos gali buti. Dar neesu girdejes, kad nuo uzvedimo ir pasildymo salta ziema sugestu kazkas.
Tikriausiai tas varikliu meistras silpnai nusimano.
Manau jau tavo passatas butu siuolaikiskas. Ir apskritai manau nuo 2000 metu yra siuolaikiski.
Tai visas reikia masinas sildyti.
Nesu girdejes nieko panasaus, kad reikia tureti uzklota, kojines ir siltus batelius :D.. Kvailas pasakymas. O siaip, tai lieku prie tos nuomones, kad reikia uzvedus varikli pasildyti.
Nori pasirodyt kad iš Universiteto, bet tavo žinios kaip žmogaus iš kaimo. "neįšilus motorui turbina nedirba" tu man parodyk tokia mašina, kurioje taip yra?? Pasakiai kaip nusibezdėjai. Turbinos sparnuotė VISADA sukasi, galima tik apribot jos apsukas. O kas liečia ašelės tepimą, kelios sekundės ir turbina užšilus, o tai reiškia, kad tepalas lakus ir patenka ten kur jam reikia. Dėl laidų prijungimo: geriausiai nuo donoro jungti tiesiai prie starterio, bet straipsnio autorius suvokia, kad ne visi žino netgi kur tas starteris, taip kad čia diskusijų neturi būt.
reiketu remonto meistru klausti "kaip rechiau remontuoti auto",elektronikos - "kaip nesugadinti grotuvo" ir tt.Tikekimes,kad jie nepazista pinigu,laikosi dietos,nori netureti darbo : D
Chia del variklio shildymo.Kitkas - tiesa.Na ir turbinos:joms kenkia ne tik shalta apkrova,bet ir variklio gesinimas tik ka sustojus po keliones.Norintys rechiau ishlaidauti,turetu pora minuchiu duoti "atvesti" turbinai,dirbant tushchia eiga.
Chia del variklio shildymo.Kitkas - tiesa.Na ir turbinos:joms kenkia ne tik shalta apkrova,bet ir variklio gesinimas tik ka sustojus po keliones.Norintys rechiau ishlaidauti,turetu pora minuchiu duoti "atvesti" turbinai,dirbant tushchia eiga.
Žinoma, reikia atsižvelgti į visus niuansus. Pvz., kai kurių senesnių automobilių turbinos buvo prastai tepamos, kol variklis neįšilęs. Tačiau dabar ši problema jau išspręsta - neįšilus motorui turbina nedirba. Svarbu, kad automobilis būtų techniškai tvarkingas. O dėl minusinio laido jungimo į kėbulą yra taip - jei minusinį laidą jungiame prie akum.minuso,prarandame dalį įtampos,nes ji "suvalgoma"laido atkarpoje nuo akumuliatoriaus iki variklio,o energija čia taip reikalinga. Viskas čia ok parašyta.
Kaip elgtis su automobiliu, paspaudus šaltukui?