Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
o čia tai dėjai :D nuo kada turbina nedirba šaltam varikliui? esi pats bent kartą tokį motorą gyvai matęs? turbinos sparnuotė sukasi VISADA, tik iki tam tikrų apsukų ji sukasi laisva eiga, o paspaudus pradeda "pūst"
Sita straipsni rase visiski diletantai, arba serviso meistras kuris suinteresuotas, kad po tokiu rekomendaciju pas ji apsilankytumete
Teisingai aprase, tik procedura uzvedant nuo kitos masinos laidais
Bet del sildymo variklio absoliucia nesamone parase: sutinku variklio sildyti iki tol kol prades temperasturos daviklis rodyti 90 zinoma nereikia, bent bent palaukti, kol variklis nustos liaudiskai kalbant :kalti" t.y. tepalas suskystes ir pasiskirstys po varikli butina, nes kad ir kokia alyva benaudosite minusineje temperaturoji ji stinsta, antras dalykas isiles variklis maziau kuro vartoja, nes su saltu is karto lekti irgi belogiska, nes kuo didesne apsukos tuo didesnes sanaudos, o salta varikli paleidziant kompiuteris pariebina misini, dar vaziuti, kai viduje - 20 irgi menkas konfortas, plius dar daugelis langu nenusigramdo...
Dar i dyzelina, grieztai draudziama pilti bet kokius pagalbinius skysciu - taip besielgdami rizikuojate sugadinti kuro siurbli, pukstukus ir kitas kuro paskirstymo sistemas, be to visus priedus atejus ziemai kurie leistini idedada degalus parduodancios degalines...
Teisingai aprase, tik procedura uzvedant nuo kitos masinos laidais
Bet del sildymo variklio absoliucia nesamone parase: sutinku variklio sildyti iki tol kol prades temperasturos daviklis rodyti 90 zinoma nereikia, bent bent palaukti, kol variklis nustos liaudiskai kalbant :kalti" t.y. tepalas suskystes ir pasiskirstys po varikli butina, nes kad ir kokia alyva benaudosite minusineje temperaturoji ji stinsta, antras dalykas isiles variklis maziau kuro vartoja, nes su saltu is karto lekti irgi belogiska, nes kuo didesne apsukos tuo didesnes sanaudos, o salta varikli paleidziant kompiuteris pariebina misini, dar vaziuti, kai viduje - 20 irgi menkas konfortas, plius dar daugelis langu nenusigramdo...
Dar i dyzelina, grieztai draudziama pilti bet kokius pagalbinius skysciu - taip besielgdami rizikuojate sugadinti kuro siurbli, pukstukus ir kitas kuro paskirstymo sistemas, be to visus priedus atejus ziemai kurie leistini idedada degalus parduodancios degalines...
Na is niekur neistrauke tas meistras, kad kenkia.
to maironis
manyk tu ka tik nori... As manau, kad suolaikiniai skiriami nuo 1990 ir kaip tu paneigsi, kad tai ne tiesa...
manyk tu ka tik nori... As manau, kad suolaikiniai skiriami nuo 1990 ir kaip tu paneigsi, kad tai ne tiesa...
yra siek tiek tiesos :))
ir kas is to garazo, jeigu nesildomas garazas...
priziurek automobili ir jis tau atrnaus ilgai. mylek ir buk mylimas :)
Dar prie to, kas pasakyta.Dirbant šaltam varikliui, išųmetimo dujose daugiau išsiskiria sieros viendeginio. Kuriam reaguojant su oro dregme susidaro sieros rūgštis. Važiuojant daugiau spaudžiam "gazą", greičiau sušyla variklis. TDI variklį net ir vasarą pabandykit "ant laisvų apsukų" sušildyti iki darbinės temperatūros.:)
Niekas nenumire nuo jo, pritariu.
Na jeigu sena audi ar koks bmw is senesiu tai gali, ir prie to paties vidus pasils.
Kaip elgtis su automobiliu, paspaudus šaltukui?