„BMW Motorrad“ žino, kaip pamaloninti ilgų kelionių motociklais gerbėjus – Vokietijos gamintojas neseniai pristatė naujajį „BMW R 1200 GS Adventure“ modelį. Teigiama, jog šis motociklas, kurį jau galima užsisakyti ir Lietuvoje, žymi naują etapą boxer varikliais varomų GS modelių istorijoje, kuri jau tęsiasi daugiau nei 30 metų.
„Naujasis BMW motociklas neatsitiktinai pristatytas būtent dabar - juk šaltasis metų sezonas pats geriausias metas pradėti galvoti apie naujo sezono „kompanioną“, o ypač tokį, kuris ilgose kelionėse suteiks dar neatrastų galimybių bei pojūčių“, - sako oficialios BMW atstovės Lietuvoje UAB „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.
„BMW R 1200 GS Adventure“, kaip ir ankstesnis modelis „R 1200 GS“, yra varomas tokio paties spirituotu oru/skysčiu aušinamo boxer variklio, kurio talpa yra 1700 kub.cm, o išvystoma galia siekia 92 kW (125 AG), esant 7750 apsisukimų per minutę. Išskirtinė šio agregato funkcija, kuri buvo specialiai sukurta „R 1200 GS“ ir pristatyta praėjusiais metais, yra nauja precision aušinimo sistema, kuri aušinimui vietoj tepalų naudoja vandenį.
Savo nauju, „vyriškesniu“ kėbulo dizainu pranašumą demonstruojantis modelis gali pasigirti ir dar keliomis naujovėmis – siekiant didesnio galingumo jame sumontuotas naujas vertikalus išmetamasis vamzdis bei šešių greičių pavarų dėžė, kuri yra integruota į variklio korpusą kartu su „šlapia“ sankaba (wet clutch). Taip pat pirmą kartą BMW motociklų gamyboje kardaninio veleno pavara dabar įmontuota kairėje pusėje. Norėdami patobulinti „R 1200 GS Adventure“ galimybes bekelės trasose, gamintojai padidino disko smagračio svorį maždaug 950 gramų ir pavarų sistemoje integravo papildomą vibracijos slopintuvą. Naujasis BMW motociklas ankstesnį modelį „R 1200 GS“ lenkia ir kuro baku – jo talpa siekia 30 litrų (arba 10 litrų daugiau).
„BMW R 1200 GS Adventure“ saugumą ir stabilumą kelyje užtikrina tokios saugumo funkcijos kaip ABS, automatinė stabilumo kontrolė (ASC), du važiavimo rėžimai - „Rain“ ir „Road“, kurie leidžia šiai dviratei transporto priemonei prisitaikyti prie įvairių kelio sąlygų.
Ilgesnėms kelionėms ir didesniems nuotykiams nusiteikusiems pirkėjams siūlomi trys papildomi važiavimo rėžimai - jie pridedami užsisakant „Riding mode Pro“ paketą, kuris yra papildytas važiavimui bekelėje skirtomis Enduro ABS ir Enduro ASC funkcijomis. Trys papildomi rėžimai – Dynamic, Enduro ir Enduro Pro – leidžia naudoti tiek ASC, tiek ABS nustatymus bei, pasirinkus, net ir pusiau aktyvios ant vairo esančio mygtuko paspaudimu aktyvuojamos Electronic Suspension Adjustment (ESA) pakabos parametrus.
Naujojo „R 1200 GS Adventure“ pranašumą atspindi ir dar keletas didesnį patogumą ir vairavimo malonumą užtikrinančių detalių: nauja važiuoklė su 20 mm didesne spyruokle, geresnė kelio provėža ir geresnį valdymą užtikrinanti geometriškai patobulinta trailing-arm stabdymo sistema. Taip pat šis motociklas gali pasigirti didesniu priekiniu stiklu ir patogiu vairu, papildomomis oro sklendėmis bei rankų apsauga, taip pat plačiomis enduro kojų paminomis bei tvirtesnėmis kojomis valdomomis svirtimis.