Koncepciniai modeliai, kurie daugeliu atvejų yra automobilių gamintojų publikai suteikiama galimybė bent jau pamėginti susidaryti bendrą įspūdį apie būsimas stiliaus permainas, patinka visiems. Dizaineriai turi daugiau laisvės nei kurdami serijinės gamybos modelius, juolab, kad siekiant užmaskuoti būsimus gaminius dažnai nevengiama ir efektingai atrodančių detalių.

Pasirodžiusiais naujais konceptais praėję metai buvo visai neprasti. Pateikiame jums įspūdingiausių, mūsų manymu, modelių dešimtuką abėcėlės tvarka:

Dauguma „Bentley“ automobilių savininkų turi ne vieną ir ne du kitus automobilius savo garaže. Savaime suprantama, vienas iš tų kitų modelių yra koks nors galingas ir prabangus visureigis.

Natūralu, kad vokiečiams priklausančios britų kompanijos vadovai mato galimybę kaip reikiant užsidirbti, o praėjusių metų kovą pagaliau buvo pristatytas ir pirmasis „Bentley“ dizainerių projektas padidinto pravažumo modelių tematika. Publikos ir specialistų vertinimai šį kartą nebuvo itin palankūs.

REKLAMA

Nemirktelėdami galime prisipažinti, kad priklausome žmonių, manančių jog paskutinio praėjusio amžiaus dešimtmečio aliuminis „Honda“ produktas NSX yra vienas iš labiausiai neįvertintų modelių per visą automobilizmo istoriją. Idėja apie jo pamainą mums labai patinka, juolab, kad jau dabar aišku, jog tai bus ne tiesmukas, instinktus žadinantis klonas, o šiuolaikiška ir viliojanti nauja versija.

Pirmuosius žingsnius Europoje žengiančiai „Infiniti“ markei labai reikalingas modelis, kuris padėtų formuoti prabangius ir sportiškus automobilius gaminančio „Nissan“ padalinio veidą. „Lotus Evora“ pagrindu sukonstruoto sportinio modelio galinius ratus suka du elektros motorai, kuriuos maitina akumuliatorių baterijos arba trijų cilindrų benzininis variklis.

Pekino automobilių parodos žvaigždė, didžiulis „Lamborghini“ visureigis „Urus“ , kaip teigia gamintojai, bus modelis skirtas kasdieniniam naudojimui. Italų kilmės vokiečiai tvirtina, kad didžiojo SUV anglies dvideginio emisija bus mažesnė nei konkurentų, vietos užteks keturiems suaugusiems keleiviams ir bagažui, o automobilis puikiai tiks ir išvykoms į prekybos centrą. Greta visų praktiškų savybių taip pat minimas ir 600 AG galios variklis ir nuolatinė keturių ratų pavara.

Koncepciniame „Lexus“ kupė persipina superautomobilio „LFA“ ir koncepto „LF-Gh“ motyvai. Automobilis, kurio salone telpa du suaugę ir du vaikai, nutaikytas į prabangių sportiškų kupe segmentą, be viso to jis bus hibridinis automobilis.

Tikėtina, kad serijinė šio automobilio evoliucija debiutuos 2015 metais ir konkuruos su 6 serijos „BMW“ ar „JaguarXK“. „LF-LC“ kompanijos modelių gamoje turėtų pakeisti modelį „SC“.

Egzempliorius, kurį publika matė Prancūzijoje, oficialiai įvardijamas kaip dizaino eskizas, tačiau jau tuomet buvo kalbama, kad daugiau nei 95 proc. išorės stiliaus liks nepatikę. Tai vienas iš svarbiausių šio laiko modelių, o pasaulio automobilininkų bendruomenė jo debiuto laukia su nekantrumu.

„McLaren“ vykdomasis direktorius Antony Sheriffas pareiškė, kad tai bus „pats įspūdingiausias ir pats dinamiškiausias iš kada nors gamintų superautomobilių“. Tiesa, „McLaren“ atstovas dar užsiminė, kad kurdami „P1“ kompanijos inžinieriai nusprendė ne siekti maksimalaus įmano greičio, o tobulo valdymo charakterio.

REKLAMA

Tai tikras steroidais maitintas G klasės modelis, skirtas riaušėms malšinti, žmonėms gąsdinti ir važinėti bekele, kur tik patinka. Antra vertus, po tos grubios išvaizdos kėbulu paslėpta aplinkai draugiška konstrukcija – ant stogo įrengti rezervuarai, iš kurių nuotėkų vanduo patenka į konverterį, o čia jis paverčiamas vandeniliu.

Vandenilis suteikia energiją kuro ląstelėms, o gauta elektra saugoma slenksčiuose esančiose baterijose. Visuose keturiuose ratuose įrengti elektros motorai, kuriems galia perduodama pagal poreikį.

Nepaisant to, kad šis iš popieriaus, veltinio ir vario pagamintas superautomobilis greičiausiai niekuomet neišvažiuos į kelius mums labai patinka hibridinės jėgainės su V8 tipo vidaus degimo varikliu ir Le Mano serijos bolido pavarų dėžės derinio idėja. Dar labiau mums patinka šio egzotiško superautomobilio dizainas, kuris kaip ir dera prancūzams yra išskirtinis tiek išorėje, tiek ir viduje.

Šis konceptas perteikia būsimų „Porsche“ modelių dizaino permainas, kurios mes labai tikimės bus pastebimos jau antros kartos „Panamera“ išorėje. Koncepto dizainas vienalytiškesnis ir elegantiškesnis, nei pastarojo meto Štutgarto produkcijos.

Metalo blizgesio mėlyna spalva, oro apykaitos angos sparnuose, šviesos diodų žibintai ir anglies pluošto galinis oro aptakas daro šį modelį ganėtinai patrauklų akiai, o tokio epiteto pastaruoju metu sulaukia retas „Porsche“ produktas.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų