Nors gruodžio pradžioje savo atšiaurumu kiek pagąsdinusi žiema kol kas tebelepina vairuotojus išskirtinai geromis važiavimo sąlygomis ir puikia kelių būkle, tačiau vis ilgėjantis tamsusis paros metas verčia visus besėdančiuosius prie vairo būti gerokai atidesnius nei vasarą. Juo labiau kad mokslo vyrai jau seniai pastebėjo, kad žiemą žmonės pavargsta greičiau, o jų reakcija sulėtėja, todėl Kelių eismo taisyklių reikalavimo pasirinkti saugų greitį nepaisymas šiuo metu gali pasibaigti itin skaudžiomis autoavarijomis.
Raseinių rajone, jau gerokai sutemus, keliu Kryžkalnis - Raseiniai - Ariogala, paprastai vadinamu senuoju Žemaičių plentu, Raseinių link važiavo automobilis "Opel Vectra". Prie dukrai priklausančio automobilio vairo sėdėjo raseiniškis Algirdas Kokmanas (51 m.), o galinėje sėdynėje buvo įsitaisę jo bendradarbiai Kseveras Vyšniauskas (57 m.) ir Ramūnas Jurkėnas (35 m.). Visi trys kooperatinės bendrovės "Raseinių prekyba" darbuotojai tą dieną skubėjo namo iš darbo Viduklėje, kur plušo rekonstruodami vieną tenykštę parduotuvę. Apie 17 valandą, kai Raseiniai jau buvo čia pat, su vėjeliu lėkusi "Opel Vectra" pasivijo du ta pačia kryptimi judėjusius traktorius MTZ su prikabintais mėšlo kratytuvais. Jais Slabados kaimo gyventojas Jonas Žūra ir ne per toliausiai gyvenantis Edmundas Kavaliauskas gabeno silosą Burgaičių kaime gyvenančiam vieno iš MTZ savininkui Eugenijui Jasiuliui. Tuoj už tiltelio per Alėjos upę, visiškai tiesioje plento atkarpoje, 57-ajame kelio kilometre, į kairę kelio pusę išvažiavusi "Opel Vectra" aplenkė E. Kavaliausko vairuojamą traktorių, tačiau jos vairuotojas, pastebėjęs greitai artėjančias priešpriešiais atvažiuojančio automobilio šviesas, paskubėjo sugrįžti į savo eismo juostą ir įsirėžė į antrojo traktoriaus tempiamą kratytuvą. Jonas Žūra (45 m.) vėliau sakė, jog netikėtai pajuto stiprų smūgį ir jo traktoriaus priekabą sumėtė. Kratytuvas pasisuko skersai kelio, todėl traktorininkas skubiai jį išlygino ir sustojo kairėje plento pusėje. O štai "Opel Vectra" nulėkė į šalikelės griovį. Sumaitotame automobilyje liko užspaustas visas jo ekipažas, kurį išlaisvinti teko autoįvykio liudininkų iškviestiems ugniagesiams- gelbėtojams. Tik gerokai paplušėjus metalo karpymo žirklėmis gelbėtojams pavyko tarsi iš konservų dėžutės sulankstyto opelio ištraukti sunkiai sužalotą vairuotoją Algirdą Kokmaną, kuris mažiau nei po dviejų valandų nuo patirtų sužeidimų mirė Raseinių ligoninėje. Tarp sėdynių įstrigusiam Kseverui Vyšniauskui padėti nebegalėjo niekas, o sunkiai sužaloto Ramūno Jurkėno būklė iki šiol tebėra sunki.
Priešpriešiais atvažiavęs automobilis nurūko taip ir nesustojęs, tad kol kas lieka neaišku net kokia jo markė. Vieni liudininkai teigia, kad tai buvo krovininis mikroautobusas, o kiti - kad lengvasis automobilis. Tačiau savo akimis mačiusieji autoįvykį neabejoja, kad manevruodama posūkio signalų nerodžiusi raseiniškių "Opel Vectra" lėkė labai greitai - galbūt net 140 kilometrų per valandą greičiu. Ko gero, nepasirinktas saugus greitis ir bus nurodytas kaip pagrindinė šios avarijos priežastis. Pirminiais duomenimis, nustatyta, kad traktorių vairavęs J. Žūra autoįvykio metu buvo visiškai blaivus, tačiau tai bus patvirtinta arba paneigta tik gavus jo kraujo ekspertizės rezultatus.
Tą pačią dieną ta pačia kryptimi, tik gerokai vėliau, važiavo ir du kelyje Vilnius - Klaipėda susidūrę automobiliai. Iš Elektrėnų po darbo darbuotojus į Kauną vežusį UAB "Kamestra" mikroautobusą "Peugeot Boxer" kelio 52-ajame kilometre, ties posūkiu į Jonavą, apie 22 valandą tiesiog taranavo automobilis "Toyota Celica", kuriuo iš Vilniaus grįžo dvi kaunietės - Ingrida Varnienė (24 m.) ir Ingrida Pečiulienė (35 m.). Prie vairo sėdėjusi I. Varnienė, sumaniusi lenkti priešais ją važiavusi automobilį, išvažiavo į antrąją kelio juostą ir išsiveržusi į priekį pabandė sugrįžti į pirmąją, tačiau, matyt, neapskaičiavo greičio bei atstumo iki mikroautobuso, todėl trenkėsi į jo paskuigalį. Nepaisant akivaizdaus automobilių svorio skirtumo, šią dvikovą laimėjo moteriškasis ekipažas, nes "Boxer", vairuojama Alberto Trečioko (49 m.), nulėkė į pakelės griovį ir apvirto, o "Toyota Celica" sustingo važiuojamojoje dalyje. Nors abu automobiliai pavirto nebepataisomu metalo laužu, tačiau visi autoįvykio dalyviai susižalojo palyginti nesunkiai. "Peugeot Boxer" vairuotojui bei keleiviams S. Kursevičiui (52 m.), V. Melkūnui (51 m.), P. Stasiūnui, R. Kursevičiui (20 m.) bei A. Trečiokui sutrenktos galvos, vienam iš jų lūžo koja, o kitam - nosis. Tačiau visi "Kamestos" darbuotojai paguldyti į ligoninę, išskyrus vairuotojo sūnų Artūrą Trečioką (22 m.), kuris, suteikus medicininę pagalbą, išleistas gydytis ambulatoriškai. Abi Ingridos taip pat patyrė galvos traumas ir kitą dieną pergabentos gydytis į Kauno medicinos universiteto klinikas. Nors liudininkai teigia, kad "Toyota" autoįvykio metu važiavo labai greitai, tačiau tyrimą atliekantys Elektrėnų policijos komisariato pareigūnai galutines išvadas dėl galimo avarijos kaltininko pateiks tik gavę visų ekspertizių rezultatus.