Reklamos užsakovai perspektyviausiomis priemonėmis reklamuoti laiko šalies žurnalus ir televizijas - tik čia per septynis šių metų mėnesius padaugėjo reklamos, rodo rinkos tyrimų kompanijos "TNS Gallup" statistiniai duomenys.
Palyginti praėjusių metų ir šių metų reklamos rezultatus, televizijos kanalų reklamos apimtys sekundėmis išaugo 20,67 proc., neįtraukiant "Tango TV", kuris registruojamas nuo praėjusio balandžio, - 16,16 proc.
Lyginamu laikotarpiu reklaminių skelbimų plotas laikraščiuose sumažėjo - 0,46 proc. ir sudarė 14 mln. kvadratinių centimetrų. O žurnaluose reklaminių skelbimų plotas išaugo 22,78 proc. ir sudarė 3,3 mln. kvadratinių centimetrų.
Skaičiuojant radijo reklamos apimtis sekundėmis, per septynis šių metų mėnesius radijuje transliuota 5,57 proc. reklamos mažiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.
Palyginti šių metų sausio-liepos mėnesių lauko reklamos rezultatus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, reklaminių skelbimų plotas sumažėjo 17,28 proc. ir sudarė 115 tūkst. kvadratinių metrų.
Praėjusių metų kovą "TNS Gallup" pradėjo matuoti kino reklamą. Lyginant 2002-ųjų ir 2003-ųjų kovo-liepos mėnesių duomenis, kino reklamos kiekis sumažėjo beveik perpus - 46,54 proc. Pernai kovo-liepos mėnesiais kino teatruose buvo parodytos 8 263 reklamos, šiais metais per tą patį laikotarpį - 4 417.
Didžiausių reklamuotojų penketuke - "Procter&Gamble", "Tele2", "Colgate-Palmolive", "VP Market" ir "Omnitel". Daugiausiai reklamuota mažmeninė prekyba, alus, mobiliojo ryšio operatoriai, dantų pastos ir mobilieji telefonai.
Reklamos duomenys pateikti tik iš "TNS Gallup" registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, kurios sudaro: televizija - 98 proc., spauda - 90 proc., radijas - 75 proc., lauko reklama - 95 proc. reklamos rinkos apimties.
Visi duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.
ELTA