Pakavimo ir prekių ženklinimo sprendimų bendrovė "PakMarkas" po parodos "AgroBalt" pasirašė vienuolika sutarčių, kurių bendra vertė siekia 746,7 tūkst. litų. Iš viso parodos metu UAB "PakMarkas" užmezgė ryšius maždaug su šimtu naujų klientų.
"Tikimės, kad parodos "AgroBalt" metu užmegzti kontaktai iki metų pabaigos mums atneš dar daugiau pajamų. Dabar jau esame pasirašę kontraktų už 746 tūkst. litų, tarp didžiausių klientų - "Vilniaus degtinė", "Anykščių vynas", "Kalnapilis", "Marijampolės konservų fabrikas", "Naujasis Nevėžis" ir kiti", - sakė "PakMarko" marketingo direktorius Ronaldas Vaitiekūnas.
Šiemetinį dalyvavimą parodoje "PakMarkas" laiko vienu sėkmingiausių per visą įmonės gyvavimo istoriją, tačiau abejoja, ar ir kitais metais parodoje dalyvaus, nes jos lankytojų skaičius yra palyginti menkas.
1994 metais įkurta UAB "PakMarkas" Lietuvos ir užsienio rinkoms teikia pažangius pakavimo ir prekių ženklinimo sprendimus. Nuo 1995 m. veikia "PakMarko" antrinė įmonė Rygoje. Pernai rugsėjį "PakMarkas" įdiegė pagal ISO 9001 standartus sertifikuotą kokybės valdymo sistemą.
Praėjusiais metais, plėsdamas pakavimo medžiagų, pakavimo ir ženklinimo įrenginių bei lipnių etikečių pardavimus, "PakMarkas" padidino savo apyvartą 15 proc. - nuo 33,59 mln. litų užpernai iki 38,63 mln. litų pernai.
ELTA